ضمن عرض سلام و تشکر از عزیزانی که زحمت  بازدیدوخواندن مطالب این وبلاگ را می کشند بدین وسیله از شما عزیزان دعوت می شود تا نظرات باارزش خودتان را در ذیل این خبرنامه موجز،مرقوم بفرمایید.

شما به دوروش میتوانید نظرات ارزشمندتان را ارائه دهید:

🌹۱_در پایین هر مطلب یک قسمتی  بنام :(نظر)وجود دارد.

کافی است که تنها در پایین هر مطلب روی واژه ی (نظر)کلیک بفرماییدتا پنجره کوچک مربع شکلی بنام( پیام ) برایتان باز شود.شما به راحتی می توانید نظرات خود را راجع به هر مطلب ،در پایین همان مطلب ،و درست درداخل پنجره ی مربع شکل پیام ،که برایتان باز میشود، مرقوم بفرمایید.در قسمت بالای مربع ( ایمیل)یا همان (پست الکترونیک) خود را در محل مربوطه وارد کنید .

در زیر پیامتان بخش(کد امنیتی) را حتماپرکنید یعنی همانجاعددی را که می بینیددرقسمت کد امنیتی وارد نمایید.

اگر خواستید نظرتان را دیگران نخوانند و نبینند گزینه ی ( نظر بصورت خصوصی ارسال شود )را تیک بزنید .در غیر اینصورت نظر شما را پس از ارسال ،همه مردم میتوانند ببینند و بخوانند .

بالاخره در آخر کار با زدن به روی کلمه (ارسال)نظرتان را سریع ارسال نماییدو به رویت عموم برسانید.

هریک از شما عزیزان می توانید تنها با داشتن یک ادرس ایمیل  وارد صفحه نظر شوید و نظرات و پیشنهادات و انتقادات و حتی شفاهایتان را در همانجا مرقوم بفرمایید.

🌹پس یاد آوری میکنیم که برای درج فوری  نظراتمان ،باید حتما موارد زیرلحاظ شود:

۱.کلمه نظر :(درپایین هر مطلب) را کلیک کنیم.🌷

۲.از بالا ابتدا نام خود را در کادر مربوطه می نویسیم🌷

۳-ایمیل خود را در قسمت مربوطه  می نویسیم .🌷

۴-پیام خود را داخل مربع بازشده،مینویسیم.🌷

۵- قسمت مربوط به کد امنیتی را با عددی که کنارش آمده ، حتما پرکنیم .🌷

*دقت کنیم که اگر گزینه( نظر بصورت خصوصی ارسال شود) را تیک بزنیم نظر به رویت عموم نمی رسد بلکه فقط مسولین  میتوانند نظرشما را ببینند.🌷

۶-۷در پایان روی کلمه ارسال کلیک می کنیم تا نظرمان ارسال شود.🌷

🎋توجه داشته باشید عزیزان که در پایان کار،فقط (نام شما) همراه  نظرتان دیده میشود ونه ایمیل شما و البته مردم  نیز دسترسی  به آدرس ایمیلتان بعد از ارسال نظرتان ،نخواهند داشت.

🌹۲_ارسال از طریق ایمیل :

از حضور پاکتان دعوت میشود تا از طریق ایمیل اعلامی ،شفاها و دلنوشته های زیبایتان را ارسال بفرمایید. 

🌷تاکید می شود در صورت امکان از همین امروز  دربخش پایین هر  متن مندرج،بخش( نظر)، عقایدو نظرات ارزشمندتان را بیان بفرمایید .

این نظرات برای همه ما میتواند بسیار جذاب و خواندنی وراهگشا باشد.

از دوستان عزیزی که شفاها و دلنوشته های زیبایشان را ارسال فرمودند بسیار سپاسگزاریم  ضمن اینکه از مطالب ارسالی در صورت تمایل عزیزان، حتما بهره خواهیم برد باز هم چشم امیدمان به یاری شما عزیزان همراه است . امیدواریم که همه شما بزرگواران  با ارسال دلنوشته ها و شفاهاو درج نظرات گرانبهایتان، کاری بزرگ در جهت کمک به بیماران و اثبات حقانیت نیروی الهی جناب استاد انجام بدهید که هر یک از شما عزیزان شاهدان و گواهان زنده  تاریخ هستید و هر یک میتوانید سندی زنده باشید در اثبات حقانیت نیروی الهی که با مظلومیت تمام ،همواره از ناحیه گروهی،انکار میشودهمانطور که گواهی شما باشد که بتواند نجات بخش درد و رنج بیماری  شود..

ایمیل ما :

Doostaan1@gmail.com

پیشاپیش از بذل عنایت شما بزرگواران کمال تشکرو امتنان را داریم.