حقایق ناگفته پیرامون قدرت دستان شفابخش، نیرودرمانی دکتر محمد علی اکبری

قدرت دستان شفابخش :نیرودرمانی دکتر محمد علی اکبری حقیقتی است انکارناپدیر.

۲۵ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

همتم بدرقه ی راه کن ای طایر قدس/که دراز است ره مقصد و من نوسفرم

۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

فتبارک الله احسن الخالقین خدایی..هم جمال حقی و هم جلال خدا⁦❤️⁩

ای نسیم سحری بندگی من برسان

که فراموش مکن وقت دعای سحرم

۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(علیه السلام)،آقاجان آجرک الله🙏

 شهادت مظلومانه نهمین امام شیعیان،امام جواد (ع) فرزندخلف آقا امام رضا (ع)،را خدمت همه عزیزان تسلیت گفته ،امید است که همه ما مشمول عنایات خاص ایشان قرار بگیریم.انشاالله.

امام محمدتقی(ع) معروف به جوادالائمه ،از سن 8 سالگی به مدت۱۷سال امامت را بر عهده داشت.حکومت عباسی هیچگاه  تحمل حضور ایشان رانداشت و بالاخره درسن  ۲۵سالگی باتوطئه حکومت،مسموم و به شهادت رسید.


ارث قبیله است که هرکس جوان تر است

مویش سفید گشته و قدش کمان تر است

این بیست و پنج سال که سنی نمی شود

اما بهار عمر شما پر خزان تر است

تو مجتبای خانه ی موسی بن جعفری

با این  همه ،جهان از همه  نامهربان تر است

زهری کشنده بود و لبت را سیاه کرد

زهری که چوب نیست ولی خیزران تر است...

۳۱ تیر ۹۹ ، ۰۲:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

شرح شفایافتگی سرکار خانم فریبا از زبان خود ایشان ،با نیروی الهی استاد دکترمحمد علی اکبری

​​​​

سلام آقای دکتر من فریبا هستم از سوئد. فرموده بودید کسانی که شفا یافته اند یا مشکلی از آنها بر اثر انرژی حل شده بگویند. پسر عموی من کار کشاورزی دارد. مقداری عدس داشته که ماه ها بود نافروش مانده بود. من یک انرژی برایش از شما گرفتم. در عرض چند ساعت به من خبر دادند که عدسها به فروش رفته. همه حیران مانده بودیم.

مورد دوم. پسر خواهر شوهر من که در ایران اقامت دارند شبها از ترس خواب نمیشد. ماه ها بود که دچار این مشکل بود. به دکتر هم مراجعه کرده بودند اما مفید واقع نشده بود. تا اینکه من با اجازه شما سی دی های که داشتیم برایش روان کردم. گفتم پسرت گوش بگیرد. چند روز بعد خبر داد پسرش راحت میخوابد. مثلا قبلا تا نیمهای شب برقها روش بود. اما حالا گوشی هندس فری را روی گوشهای میگذارد. بینی خود را هم میگرد. فقط بعد از دقیقه خواب میشود. از آن وقت تا حالا یک سال میگذرد. هیچ مشکل بی خوابی ندارد.

مورد سوم. یک روز به پسر سومم.تماس گرفتم دیدم ناراحت است. گفتم چی شده؟ پاسخ داد یکی آمده از خواب گاه دانشگاه مواد عذایی ، مقداری وسائل و تلویزیون مرا برده است. بسیار ناراحت بود. من برای او از شما درخواست شمع دادم. پس از چند روز پسر زنگ زد و خیلی خوشحال بود. گفتم چی شده خوش هستی؟ گفت پولیس زده زنگ زده بیا که دزد را پیدا کرده ایم. تو تلویزیون خود را ببر.

مورد چهارم. پسر دوم من در دانشگاه امتحان داشت. در روز امتحان سر درد و حالت تهو داشت. حیران بود به امتحان بورد یا نه. آیا خواهد توانست امتحان بدهد یا نه. من یک بطری آب که از همایش با خودم آورده بودم برایش داده. گفتم برو پنها بر خدا قبول میشوی. رفت امتحان داد با نمره خوب قبول شد.

چندیدن بار زنگ زدیم. اما کامیاب نشدیم. چون خیلی پشت خط میماندیم. دوست داشتم با صدای خودم خود تان و شنونده بشنوند. اما از کم سعادتی من نشد. و منالله توفیق . دعای خیر شما را برای خودم و خانواده خواهانم.

۲۹ تیر ۹۹ ، ۲۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

شرح شفایافتگی سرکارخانم(فریده.فر)از زبان خود ایشان،با نیرودرمانی استاددکترمحمدعلی اکبری

شفا یافتگی با نیروی خدادای استاد  دکتر محمد علی اکبری در موارد بسیار از جمله بهبودی در علائم بیماری لوپوس در ریزش مو سردردهای عصبی دردمفاصل و همچنین دیسک کمرخودم و دیسک گردن همسرم و مواردی از قبیل اضطراب بیخوابی و غیره که تا ۹۰ درصد رضایت از بهبودی با نفس الهی ایشان حاصل شده است.باتشکر فراوان از این فرشته الهی واین موهبت خداوندی به ما، جناب آقای دکتر محمد علی اکبری.

ارادتمندتان:(فریده-فر)

۲۹ تیر ۹۹ ، ۲۰:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

شرح شفایافتگی سرکارخانم سپیده بالین از زبان خود ایشان،با نیرودرمانی استاددکترمحمدعلی اکبری

بیان شفایافتگی هایم توسط نیرو درمانی های جناب استاد دکتر محمد علی اکبری از برنامه های ایر و شرکت در همایشهای با شکوه این فرشته ی بزرگوار الهی

 
باعرض سلام و خدا قوت خدمت شما بزرگواران برای سازمان دادن این سایت زیبا و مقدس.
اینجانب سپیده بالین مدت شش سال را زیر نظر جناب استاد دکتر محمد علی اکبری گذرانده ام و از امواج ایر و شرکت در همایش های پر شکوه ایشان شفاهای زیادی گرفته ام.
شرح شفاها : در سال ۱۳۹۵ وقتی داشتم از ایر امواج میگرفتم متوجه شدم که با عینکی که بر چشم دارم همه چیز را تار میبینم و به محض اینکه عینکم را بالا میدهم همه چیز برایم درخشان و صاف میشود، در این لحظه بود که متوجه ی وقوع معجزه ای شدم! که من بدون استفاده از عینک میتوانم همه چیز را عالی ببینم و چشمم که یک شماره ضعیف بود شفا پیدا کرده و به دید ده از ده رسیده است! تبارک الله!
دومین شرح شفا : قلب من دچار پرولاپس بوده و دکتر معالجم به من گفته بود: دریچه ی قلبت دچار یک شلی مادرزادی هست که هیچ وقت قابل درمان نیست ، ولی من ناامید نشدم و وقتی در یکی از  همایشهای جناب استاد دکتر محمد علی اکبری شرکت کرده بودم دیدم حال قلبم بسیار خوب شده و پس از همایش دوباره تست قلب دادم و به دکتر  فوق تخصص دیگری مراجعه کردم و ایشان گفتند هیچ پرولاپسی در قلبت وجود ندارد و قلبت کاملا نرمال شده ! من گفتم شلی دریچه ی قلبم وضعیتش چطوره؟ فرمودند اصلا شلی در دریچه ی قلب شما وجود ندارد! و قلبت حتی از آدم عادی هم بهتر میزند! جل الخالق! تبارک الله احسن الخالقین!
شرح بقیه ی شفاها : کمکاری تیروئید، میگرن، کمردرد و زانو درد
در سال ۹۴،۹۵ دچار کمردرد شدیدی شده بودم و مجبور شده  بودم یک ماه فقط روی تخت دراز بکشم و از شدت درد قادر به انجام هیچ کاری نبودم. درست آن روزها مصادف بود با شروع برنامه ی شبکه ی مفدس، خدا گواه هست با اولین امواجی که از ایر گرفتم  در دم  درد کمرم کاملا خوب شد و توانستم به فعالیت روزانه و طبیعی بدون هیچ مشکلی برگردم . همچنین  در سال ۹۷ زانویم به شدت آسیب دیده بود و در راه رفتن با درد شدیدی قدم برمیداشتم، به همایش جناب استاد دکتر محمد علی اکبری مراجعه کردم و ایشان مرا اسکن کردند و به زانویم که رسیدند متوقف شده با دستان مبارکشان انرژی دادند و زانوی من به یکباره داغ شد و همون روز بهبود پیدا کرد ، از این رو اطمینان کامل دارم که نیرو درمانی های جناب استاد دکتر محمد علی اکبری مخصوصا در بهبود دردهای عصبی عضلانی بسیار موثر و نتیجه بخش است!!!
اینها فقط چند نمونه از شفاهایم بود که اگر بخواهم تمام موارد را بگویم کتابها میشود.
این وظیفه ی شرعی و الهی من بود که بیایم در این سایت مثبت و عالی و شفایافتگیهایم را اعلام کنم و در این سایت یا هر مکان دیگری لازم باشد میایم و تا زنده هستم شفاهایم را اعلام میکنم و این کمترین کار در مقابل وجود فرشته و عزیزی هست که اینگونه به من و بقیه ی مردم جهان خدمت بشر دوستانه کرده و برای همگان بانی خیر بوده و هستند.
اینجانب نه تنها ترسی از بیان شفاهایم ندارم بلکه این کار را راهی برای سپاسگزاری از جناب استاد عزیزم و سپاسگزاری از خدای مهربان میدانم.
 امام رضا (ع) میفرمایند: من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ، هر کس در مقابل خوبی مردم تشکر نکند از خدای عزو وجل تشکر نکرده است.
بنابراین من با کمال شهامت و با قلبی پر از سپاسگزاری از جناب استاد دکتر محمد علی اکبری به این سایت آمده ام تا بگویم : سپاس سپاس سپاس از جناب استاد دکتر محمد علی اکبری و سپاس از بانی این سایت مقدس، سپیده بالین.متشکرم.

۲۹ تیر ۹۹ ، ۲۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

شرح شفایافتگی سرکار خانم گیتی صدیق زاده از زبان خود ایشان با نیرودرمانی استاددکتر محمد علی اکبری

سلام وعرض ادب 
گیتی صدیق زاده هستم. 
میخواستم راجع به شفا یافتگی خودم که بلطف پروردگار وانرژی استادم جناب آقای دکتر محمد علی اکبری گرفتم خدمت دوستان عرض کنم 
درسال نودو یک برای عمل دستم به دکتر مراجعه کردم طی یک سری آزمایش متوجه شدند که ببماری خونی دارم .وخواستند که پیگیر این مسله باشم ..
بعدازعمل دستم رفتم خدمت آقای دکتر محمد جهانی فوق تخصص خون وسرطان وبعداز یک سری آزمایش از مغز استخوانم متوجه شدند که بیماری سرطان خون دارم 
مدت چهار سال بیمار ایشان بودم سه بار از مغز استخوانم نمونه برداری شد واین بیماری کم کم کلیه ها بم را بشدت درگیر کرده بود پروتئین بالای سه هزار .طی ای چهارسال سه بار شیمی درمانیشدم ولی نتیجه ای نگرفتم تا اینکه دکتر کلیه ام جوابم کردند واقعیتش ترسیدم دیگه برای شیمی درمانی نرفتم 
تااینکه متوجه شدم استادی هستند با انرژی درمان میکنند.
پیگیر این مسله شدم تا سال نودوچهار با ایشان از راه تلوزیون آشنا شدم وچندین بار از راه دور انرژی گرفتم وقت متوجه شدم که حالم بهتر شده تصمیم گرفتم در همایشهای ایشان شرکت کنم که تا الان فکر میکنم 12 بار در همایشهای ایشون بطور مکرر شرکت کردم وروز بروز حالم بهترو بهتر شد الحمدلله.
وبعداز دوسالی که رفتم خدمت دکتر متخصصم آزمایش دادند ونتیجه اش عالی بود و تاییدیه سلامتم راهم به دادن وخدا راشکر میکنم که انسانهایی هستند که با انرژی ونیروی خدادایشون میتوانند دردی را درمان کنند الان که این مطلب را که برای شما گذاشتم کاملا خوب ویک زندگی سالمی دارم وروزانه هشت ساعت کار مفید انجام میدم. کلا همه بیماریهام از جمله کمردرد پادرد گوش دردهمه عالی است ومن کامل بهبود یافته استاد عزیزم جناب آقای دکتر محمد علی اکبری هستم وبا افتخار میگویم که استادم دوستتون دارم که بلطف پرورگار وانرژی شما من حالم کاملا خوب وتا آخر عمرم مدیون شما استاد عزیزم وانرژیتون هستم درپناه ایزد منان باشید استاد مهربانم.

۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۹:۳۹ ۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السو (سوره النمل/آیه۶۲)

امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السو

کیست (جز خداوند)آنکه دعای مضطر درمانده را به اجابت رساندو رنج و غم را برطرف سازد(سوره النمل/۶۲)..قطعا که جز خدا کسی نمی تواند.

پس ای پاکمردپاک سرشتی

 که بانگ( ام یجیب المضطر )تو زودتر از دیگران به عرش خدامی رسد، دعامان کنید که خداوند رنج و بیماری و فقر و بدبختی را از همه دور گرداند.انشاالله.

🙏🙏🙏⚘⚘⚘⚘🙏🙏🙏

سحرگاهان که عرش کبریایی می سراید نغمه ی توحید،
تو که آهسته می خوانی قنوت گریه هایت را،
میان ربنای سبز دستانت دعایم کن🙏⚘🌹

۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۸:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

تو که آهسته می خوانی قنوت گریه هایت را، میان ربنای سبز دستانت دعایم کن 🙏

۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۸:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

⚘🌹⚘پخش زنده برنامه های نیرودرمانی استاد محترم ،همزمان در فیس بوک.

⚘🌹⚘ پخش برنامه های نیرودرمانی حضرت استاد علی اکبری ،بطور همزمان از فیس بوک ،از هفته گذشته آغاز شد⚘🌹⚘:

 درایران برای ورود به فیس بوک باید یک فیلترشکن قوی داشته باشید.

(غیر از  توربو -توربو اصلا جواب نمیده )  .
توی ایران که باشید:

online32.tk    این سایت را درنظر بگیرید .می تونیدبرید داخل این سایت و یک  فیلترشکن قوی دو ماهه  بخرید.
تعجب  نکنید اگر  نوشته لایسنس آنتی ویروس .برای رد گم کنی  نوشته.

 بعد از خرید بهتون آی دی و پسورد میده مراقب باشید گم نکنید ازش  عکس بگیرید.

 و بعد یک برنامه به نام VPN Center رو باید  از  پلی  استور دانلود کنید  تا  این آی دی و پسورد را در آنجا وارد کنید.

 قیمت زیادی نداره.2 ماهه 15 یا 16 هزار تومن است.ولی کار با آن خوب و آسان است.البته فیلتر شکنهای دیگر هم هست .باید ببینید کدام فیس بوک را راحت بازمیکند.

 

۲۹ تیر ۹۹ ، ۰۴:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

آغاز پخش برنامه های نیرودرمانی حضرت استاددکتر علی اکبری بطور همزمان از فیس بوک مبارکباد⚘🌹⚘

 

قابل توجه بینندگان عزیز شبکه مقدس :

ضمن عرض تبریک بخاطر آغاز پخش برنامه های حضرت استاد دکتر محمد علی اکبری ،بطور زنده از فیس بوک به اطلاع دوستان می رسانیم که از این به بعد هر هفته فقط در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ، درست همزمان با پخش زنده ی برنامه های نیرودرمانی استاد محترم از تلویزیون و یوتوب و آپ،برنامه های لایو ،همزمان از فیس بوک هم پخش خواهد شد.ضمن تبریک به همه عزیزان ،اعلام‌میداریم‌که این روند از هفته گذشته آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

 

۲۹ تیر ۹۹ ، ۰۴:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

سلام عزیزم.صبحت بخیرو شادی.هفته ایی پراز زیبایی داشته باشید.انشاالله

 سلام عزیزم.صبحت بخیرو شادی
آمدن هر صبح 
پیام خداوند برای آغاز یک فرصت تازه است
برخیز و در این فرصت تازه
زندگی را زندگی کن
تغییر مثبتی ایجاد کن
و از یک روز دیگر دوستداشتنی که موهبت خداوند عالمیان  به تواست،لذت ببر..که تو برای استفاده از این موهبت ،برگزیده شدی.⚘🌹
........
صبح که می شود 
دنبال اتفاقات خوب بگرد
دنبال ادم های خوبی که
حال خوبت را با لبختدهایشان
خوبتر کنندو 
شادی ها را
 به روزگارت سنجاق کن
که یک روز خوب اتفاق نمی افتد
ساخته می شود.
........
پروردگارا 
با اولین قدمهایم به جاده صبح
نامت را عاشقانه زمزمه می کنم
کوله بار تمنایم خالی و موج سخاوت تو جاری است
پس به نام یزدان پاک صبحتون بخیرو شادی⚘🌹🌱⚘
........
امروز را زندگی کن
فردا را فکر نکن
شادی امروزت را از دست نده
آنقدر بخند و بخند و بخند 
که آسمان دلت از ستاره پر شود
بگذارخورشید از شرق چشمان تو طلوع کند. 
.......
چرخ گردون چه بخندد چه نخندد 
تو بخند
خنده هایت درخشانتر از همیشه،
مهم نیست شب چقدر تاریک است
صبح همیشه می آید
و سفرما مجددا از نو آغاز میشود
طلوع هر روزجدید مبارک
قدمهایش پربرکت
حضورش نعمت
هرلحظه اش غنیمت 
و
روح و جسمتان سلامت.
آمین.
.......
صبح همگی بخیر و شادی 
این هفته بهترین هفته زندگی تو است 
و امروز بهترین روز زندگیت..
پراز عشق وشادی 
سلامتی موفقیت
برای همه ی ما 

پس قدر لحظه ها را بدانیم
شاد باشی و شاد باشی و شاد

۲۸ تیر ۹۹ ، ۰۹:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

فاتحه ابی چو آمدی بر سر خسته ای بخوان

فاتحه ای چو آمدی بر در خسته ای بخوان

لب بگشا که می دهد لعل لبت به مرده جان

آنکه به پرسش آمد و فاتحه خواندو می رود

گو نفسی که روح را میکنم از پیش روان

شب جمعه ،شب زیارت اهل قبور است..شب آمرزش برای عزیزان درگذشته،دعا برای  شادی روح تمام اسیران خاک و عزیزان از دست رفته مان ؛ نثار ارواح پاک همه عزیزان ازدست رفته،بخصوص جناب آقای حاج احدعلی اکبری ،پدر مهربان و دلسوخته ی حضرت استاد دکترمحمد علی اکبری ،ومادر پاکدامن و عفیف و شریف حضرت استاد، سرکار خانم بانو حاجیه خانم پروین دخت رحمتی،بالاترین فاتحه ها و صلوات.اللهم صل علی محمد و ال محمد. 

سوره الفاتحه
سوره الفاتحه، اولین سوره قرآن کریم است که ۷ آیه داشته و به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ﴿۱﴾
به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿۲﴾
ستایش مخصوص خداوندى است که پروردگار جهانیان است.

الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ ﴿۳﴾
بخشنده و بخشایشگر است.

مَالِکِ یَوْمِ الدِّینِ ﴿۴﴾
(خداوندى که) صاحب روز جزا است.

إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ ﴿۵﴾
(پروردگارا) تنها تو را مى پرستیم و تنها از تو یارى مى جوییم.

اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ ﴿۶﴾
ما را به راه راست هدایت فرما!

صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ ﴿۷﴾
راه کسانى که آنان را مشمول نعمت خود ساختى، نه راه کسانى که بر آنان غضب کردى و نه گمراهان.

معرفی سوره حمد
نام ها و سبب نامگذاری سوره حمد
نام اصلی این سوره، فاتحة الکتاب است؛ به این جهت که اولین سوره قرآن است و قرآن با آن گشوده می‌گردد؛ و از آن رو که قرائت آن در نمازها، واجب است؛ همچنین به این علت که نخستین سوره‌ای است که فرود آمده است به همین دلایل فاتحه نامیده شده است.
این سوره به سبع المثانی و ام القرآن هم معروف است.
به علت ارزش و اهمیت خاص این سوره، بیش از بیست نام برای آن ذکر شده است که مشهورترینِ آن‌ها عبارتند از:
 -حمد(یعنی سپاس از خداوند )
 -ام القرآن یا ام الکتاب (بمعنای:مادر قران).ام بمعنای مقصد و هدف است و سوره حمد بدان جهت ام الکتاب خوانده میشود که تمام اهداف و اغراض قربانی در این سوره کوتاه فراهم شده،از این رو این سوره را افضل و بالاترین سوره قرآنی به شمار آورده اند.(محمد هادی معرفت،علوم قرآنی,ص۵۷,تهران۱۳۸۹ه).
-سبع المثانی(یعنی ۷آیه ای که دو بار نازل شده ،یک بار در مکه و یک بار در مدینه،آیاتش کوتاه است و خواندنش اسان است).
 -فاتحه الکتاب(بمعنی گشاینده و آغازگرقران ).این سوره ،اولین سوره ایی است که بخاطر وجوب خواندنش در نماز، کامل بر پیامبر نازل شده و در قران اولین سوره ابی است که ثبت شده).(همان منبع)
-برخی نامهای دیگر این سوره مبارک:کنز، اساس، مناجات، شفاء، دعا، کافیه، وافیه، راقیه (یعنی پناه‌دهنده).

محل و ترتیب سوره حمد
سوره حمد یا فاتحه، بر خلاف تمام سوره‌های دیگر، دو بار نازل شده است: یک بار در مکه و بار دیگر در مدینه؛ به همین جهت، به آن مثانی هم می‌گویند؛ البته از آن رو که اولین بار در مکه نازل شده، آن را سورهٔ مکی می‌خوانند.
این سوره، نخستین سوره قرآن به ترتیب ثبت در مصحف و پنجمین سوره به ترتیب نزول است.

تعداد آیات و کلمات سوره حمد
سوره فاتحه ۷ آیه،  از سوره‌های «قصار»:یعنی کوتاه  به شمار می‌آید. بر طبق روایات، این سوره در عین اختصار، در معنا بزرگ و «ام الکتاب» و اساس قرآن است. سورهٔ حمد در هر یک از نماز‌های واجب و مستحب دو بار خوانده می‌شود.
فضیلت‌ها و خواص حمد زیاد است.«سوره حمد» نسخه‎ای است برای درمان همه آلام جسمی و روحی.و خواص فراوانی دارد.
 امام صادق علیه السلام فرمودند: سوره‌ «حمد» سوره‌ای است که ابتدایش «حمد» خدا و وسطش «اخلاص» و آخرش دعا است.
خواص ارزشمند خواندن این سوره را از دست ندهید.سوره ای که در زندگی معجزه میکند.
از حضرت امام صادق علیه السلام روایت شده است: «هرکس سوره حمد را قرائت کند، به لطف و عنایت الهی، در‌های خیر دنیا و آخرت به روی او گشوده می شود»
بیایید در دعاهایمان حتما همه مریض ها را دعا کنیم همه بیماران و دردمندان جهان را ،نه فقط مسلمان ،مسلمان را.همه انسان های دردمند را دعا کنیم.همه در انسانیت مشترکیم.همه در اشک و لبخند برابریم ..همه در عواطف انسانی اشتراک داریم...همه در برابر خدا برابریم...خداوند سورههای خود را با (بسم الله الرحمن الرحیم)  آغاز می کند.گویا خود خدا هم از میان همه صفات خود ، بیشتر از همه بر صفت رحمان و رحیم ،بخشنده ومهربان بودنش تاکید دارد و این دو ویژگی خود را بیشتر می پسندیده که سوره‌ها را با آن آغازکرده است. 
عام بخواه، تا خاص برایت فراهم شود.این یک اصل است .مولانا جلال الدین اعمال ما در جهان را انعکاس فریاد در کوه می داند:
این جهان کوه است و فعل ما ندا
سوی ما این آید نداها را صدا
توی کوه داد بزنید ،پژواک صوتتان را در حجمی بالاتر دریافت میکنید .جهان همان کوهستان است.ما پژواک اعمال و افکارمان نسبت به خود و دیگران را همینجا خواهیم دید در حجمی وسیعتر..پس زیبا بیاندیشیم و وسیع ،تا وسعت دریافت خیرات آنچنان باشد که همه ما را فراگیرند.
خواص سوره حمد فراوان است.از میان هزاران خاصیت ، تنها یکی از آن برای شادی روح درگذشتگان است.
سوره حمد سوره شکر و سپاس گفتن و تشکر از خداست. همین تشکر و توجه به داشته ها باعث باز شدن بیشتر درهای بسته می شود.انشالله

۲۶ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

شعر زیبایی که استاد دکتر علی اکبری دربرنامه زنده نیرودرمانی دیشب ،دکلمه فرمودند

باران که شدی مپرس این خانه کیست
 سقف حرم و مسجد و میخانه‌ یکیست

باران که شدى، پیاله‌ ها را نشمار
 جام و قدح و کاسه و پیمانه‌ یکیست

باران! تو که از پیش خدا مى‌ آیی
 توضیح بده عاقل و دیوانه یکیست

بر درگه او چونکه بیافتند به خاک 
شیر و شتر و رستم و موریانه یکیست

با سوره ى دل، اگر خدا را خواندى 
حمد و فلق و نعره مستانه یکیست

این بى‌ خردان، خویش خدا مى‌دانند
 اینجا سند و قصه و افسانه یکیست

از قدرت حق، هرچه گرفتند به کار 
در خلقت تو و بال پروانه یکیست

گر درک کنى خودت خدا را بینى
 درکش نکنی، کعبه و بت‌ خانه یکیست

” شاعر : مهدی مختارزاده “

البته در برخی منابع این شعرزیبا ،به مولانا نسبت داده شده اما باید بگوییم که این شعر یکی از غزل های معروف مهدی مختارزاده شاعر جوان ایرانی است.

 

۲۶ تیر ۹۹ ، ۰۲:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

نویسنده ویکی پدیا ،قدرت خدادر دستان علی اکبری حقیقتی است مسلم؛تهمت نزنید ،با دلیل جوابگو باشید.

((قدرت خدادادی محمد علی اکبری،حقیقتی است علمی و ثابت شده ؛چگونه ویکی پدیا کلا از آن غافل است؟!))

بسیاری از مردم  اعتراض وناراحتی خودرا مستند به ادله فراوان ،درخصوص مطالب کذبی که باارجاعات ضعیف و  اشتباه !!تحت عنوان مقاله !! در ذیل نام مبارک جناب اقای دکتر محمد علی اکبری و نیروی  ،در ویکی پدیا آمده، بارها اعلام‌کرده اند.خودمن بارها در کنار دیگران ، کتباخواستار حذف این مطالب غیر مستند شده ام.اما ویکی پدیا محترم،تاکنون کمترین توجهی به درخواست  بحق مردم برای حذف یا تغییر مقاله نکرده!! ویکی پدیایی که داعیه دار مردمی بودن است!!

 فرد (یا احتمال ضعیف افرادی) که طراح وسازنده ی آن مقاله بوده،بجای توجه به نظرات عقلانی و منطقی و وارد مردم ،همه را متهم به زاپاس  بازی میکند!! البته پر واضح است که کافر همه را به کیش خود پندارد!! 

بنابراین به راحتی می توان حدس زد که آدرسهای دیگر مندرج در ذیل مقاله ،همه زاپاس همان یکنفر نویسنده  ،یعنی زاپاس آقای (م.م) است،واز این رو است که همه نظرات مخالفش را به زاپاس بازی متهم می کند!!!! 

کاش اینقدرشعور مردم،از سوی این نویسنده محترم، نادیده گرفته نمیشد!!

دستان شفابخش دکترمحمدعلی اکبری ،حقیقتی است انکارناپذیر.

قدرت خدادادی این دستان حقیقتی است  مسلم و بلحاظ علمی ثابت شده ،می باشد.

منابع موجود در مقاله ویکی پدیا ،در ذیل نام دکترمحمدعلی اکبری ،منابعی ضعیف و لازم التغییر است.

آیا درخواست از نویسنده محترم برای تغییر مطالب مقاله 11سال پیش ،وتطبیق آن براساس آرا نهایی و قطعی دادگاه امر و درخواستی غیر منطقی است؟؟؟؟؟عقل و حق چه می گوید؟؟؟!چرا اجازه اصلاح و حذف منابع غلط وجایگزینی منابع قوی داده نمیشود؟!! چرا نتایج تحقیقات و آرا جدید در آن مندرج نمی شود؟؟!!!

  این مقاله به دلایل مختلف از دید کاربران زیادی مردود است. مستندات قطعی دادگاه دال بر ۲۷ بار تبرئه کامل دکتر محمد علی اکبری از کلیه اتهامات وارده است.

چرا نویسنده ویکی پدیا،به هیچیک از این تبرئه هاکمترین  اشاره ای نکرده؟!! 

 حتی یک مورد اینها را هم نیاورده؟؟!!

یعنی واقعا ندیده؟!!یادیده، ولی نخواسته که به روی خود بیاورد؟؟!!!

دراینجا به گوشه ایی از این مستندات اشاره میکنم..

 تنها به گوشه ایی از موارد و آرا نهایی و قطعی تبرئه کامل محمد علی اکبری از کلیه اتهاماتی  که ویکی پدیا،آن را به او نسبت داده و حاضر به تغییر نیست !!!! 

لطفا توجه کنید ،رجوع کنید و خودتان قضاوت کنید:

 

۱.بموجب دادنامه شماره ۲۲۵_۱۳۸۱/۲/۱۹توسط شعبه اول محاکم عمومی مرودشت رای بر برائت ایشان از کلیه اتهامات مطروحه صادر می شود.

۲.بموجب رای قطعیت یافته صادره از شعبه ۱۰۰۸ دادگاه عمومی جزائی تهران از اتهام دخالت در امور پزشکی و کلاهبرداری و نشر اکاذیب و موارد دیگر بطور کامل تبرئه می شود. البته در دادنامه شماره ۹۷۰۰۵۷مورخ ۱۳۹۷/۴/۳۱دادگاه کیفری دو،مجتمع قضایی کارکنان دولت شعبه ۱۰۶۰جزایی سابق ،صراحتا به این تبرئه استناد می شود.

 

۳.نظریه بسیار مهم هیات هفت نفره کارشناسی:

این نظریه که از سوی شعبه ۱۰۰۸ دادگاه عمومی تهران،سال۱۳۸۳ ، که همگی از پزشکان خبره بوده اند ،{که یکی از مستندات قوی پرونده موجود در دادگاه کیفری دو(مجتمع قضایی کارکنان دولت)شعبه ۱۰۶۰(جزایی سابق)به شماره بایگانی ۹۷۰۰۵۷نیز بود} حکایت از آن دارد که ۶۰۰ نفر بیمار به اثر بخشی نیروی ایشان شهادت کتبی و شفاهی داده اند وحدود ۳۰ تن از آنها پزشکان و متخصصان بوده اند.اهمیت این یک نظریه کارشناسی تخصصی آنقدر بالاست که اگر برفرض هیچ دلیلی جز این یک مورد نداشتیم ،برای اثبات حقانیت نیروی دستان شفابخش کافی بود.

 

۴.می بینید که این نظریه هیات هفت نفره کارشناسی آنچنان مهم بوده است که در مواردی که دشمنانعلیه ایشان اقامه کردند،بعنوان یکی از مستندات اصلی و یکی از ادله محکم علمی اثبات حقانیت نیروی ایشان توسط دادگاهها کاملا موجه و پذیرفته شده است. لطفا توجه کنید: نظریه هیات کارشناسی علمی دادگاه ایران ،به تنهایی برگ روشن وطلایی است در کنار حقایق آشکار دیگر،و مهر تایید محکمی است در قدرت شفابخشی نیرودرمانی دستان شفابخش استاد دکتر محمد علی اکبری.

 

۵-به موجب رای شماره ۳۰۶/۷۷/۱۱ صادره از شعبه ۱۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران از دخالت غیر مجاز درامور پزشکی کاملا تبرئه می شوند.

 

۶-همچنین از اتهام دخالت غیر مجاز درامور پزشکی با شکایت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ،کاملا تبرئه شدند.

 

۷-بموجب دادنامه ۸۸۰۹۹۷۰۲۳۰۶۰۰۲۶۳۹ مورخ ۱۳۸۸/۵/۱۲صادره از شعبه ۱۰۸۳ دادگاه کیفری دو تهران که از نشر اکاذیب و تمام بزه های تکراری انتسابی برائت حاصل می کنند.

 

۸-بموجب دادنامه صادره به شماره ۹۰۰۹۹۷۰۲۲۳۷۰۱۵۹۵ مورخ ۱۳۹۰/۱۱/۲۲از شعبه ۲۷ دادگاه تجدید نظر تهران از تمام بزههای انتسابی و تحصیل مال از طریق نامشروع برائت حاصل می کنند.

 

۹-و همچنین در همین موضوعات ذکر شده از شعبه دوم دادیاری دادسرای ناحیه ۱۹تهران قرار منع تعقیب و موقوفی تعقیب صادر میگردد.

 

۱۰-حسب سندشماره ۱۱۹/۵۳۴۴ دادنامه مورخ۱۳۸۳/۳/۱۷مجوز تولید اثر صوتی با نام دستهای شفابخش دارای مجوز ۲۹۵۹ و شماره ثبت ۶۱۱۵ و کتابخانه ملی ایران از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ نموده است.

 

۱۱-به موجب دلالت سند ۲۷۸۷/۶۱مورخ ۱۳۷۸/۵/۲۷ مدیر کل دفتر امور حقوقی وزارت کشور خطاب به رییس شعبه ۶۰۷ دادگاه عمومی تهران ،آمده:دریافت وجه از مراجعین به همایش و با رضایت آنها بلامانع است.

 

و البته موردذیل :

۱۲-بموجب دادنامه ۹۷۰۰۵۷ صادره از ۱۳۹۷/۴/۳۱دادگاه کیفری دو،مجتمع قضایی کارکنان دولت شعبه ۱۰۶۰(جزایی سابق) از تمامی بزه های انتسابی تاکنون ،بطور مفصل و مشروح و مستند باز هم کاملا تبرئه می شود.در این رای اخیر ،دادگاه محترم به تفصیل به آرا تبرئه ایشان طی سنوات گذشته پرداخته و اشاره دارد . این رای اخیر در واقع برگ زرین دیگری است در کنار تمام افتخاراتی که در کارنامه ی درخشان و پربار زندگی استاد دکتر محمد علی اکبری عزیز وجود دارد.

۱۳-نظرات و مصاحبه های پزشکان و دانشمندان برجسته جهان در تایید اثربخشی قدرت شفابخشی جناب دکتر علی اکبری.که فیلمهای آن در یوتویوب موجود است.

 

۱۴-تایید قدرت شفابخشی جناب دکتر علی اکبری ،مکتوب و شفاهی در قالب مصاحبه،توسط بسیاری از شخصیتهای سرشناس ،اعم از بعضی رجال سیاسی واجتماعی، و سلبریتی های هنری و ورزشی.

 

و اما در پایان کلامم لطفا به مورد زیر هم توجه کنید:

۱۵-در دادنامه ۹۷۰۰۵۷ صادره ۱۳۹۷/۴/۳۱دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت شعبه ۱۰۶۰(جزایی سابق ) در خصوص مدرک دکترای ایشان صراحتا آمده : ((از طرفی بموجب مستندات ارایه شده ،ایشان موفق به اخذ مدرک دکترای پژوهشی فلسفه از طریق انرژی درمانی از دادگاه کمبریج انگلستان‌می گردد که مورد تایید کاردار موقت سفارت ایران در لندن نیز می گردد))

سوال اینجاست که نویسنده ویکی پدیا چه اصراری به نقض حقایق وپوشاندن آن دارد؟!!

ادله بالا کافی نیست؟!!

چطور بخود اجازه دادند اصالت  مدرک دکترای پژوهشی به تایید دادگاه رسیده   را ، با تیتری درشت در مقاله ،زیر سوال برده وجعلی بنامند؟!!!

آیاهمه این آرا و مستندات در کنار همین یک مستندقوی اخیر صادره از دادگاه ایران  که مربوط به تیرماه سال ۱۳۹۷ است و  بصراحت  داشتن مدرک دکترای پژوهشی  از دانشگاه کمبریج انگلستان را تاییدکرده، کافی نیست ؟!! رای دادگاه کافی نیست؟؟!!

چطور اینقدر راحت به جناب علی اکبری تهمت می زنید و مدرک دکترای اورا ،جعلی می خوانید؟!!!

واقعا شرم آوراست و ناراحت کننده !!! بحث علمی و پژوهشی است ؛

بنابراین نویسنده محترم ویکی پدیا ،جای ناسزا گویی و هنرپیشگی در کتمان حقایق و متهم کردن کاربران معترض، به زاپاس بازی !!! بهتر است که به اعتراضهای منطقی مردم با دلیل پاسخگو باشد.و اگر دلیلی برای اکاذیبی که‌منتشر کرده ندارد این مقاله سرتاپا دروغ را, حذف کند .حقایق را بنویسد و یا مقالات منطبق باحقایق را نشر دهند.

و بجای تلاش کوربرای  کتمان واقعیتهای روشنتراز خورشید،بهتر است دلایل خود را در انکارحقیقت بیاورد:

دشمنی؟

کینه توزی ؟

یا حسادت؟؟

کدامیک؟؟!! ....حساب ،حساب است.

اینهمه ادله قطعی آوردیم نمی پذیرید.خب یک دلیل منطقی در اصرارتان به حفظ این اراجیف ذکر کنید شاید مردم مجاب شوند!

شگفتا !!..فرض کن ،قلم را به دست دشمن من بدهند و بگویند حالا بتازان وعقده گشایی کن!!به نظرتان چه خواهد شد؟

در میان مردم نویسندگان فرهیخته بی غرض زیادند که برای ویکی پدیا محترم مقاله ارسال کنند منتها اگر ویکی پدیای در این موضوع خاص،اجازه نگارش یا ویرایش به کسی بدهد!!

چرا اینهمه دلیل را نادیده می گیرید ؟!

این چه کار زشتی است که انجام میدهیدو مصرید؟؟!

 بنده بشخصه بخاطر عدم توجه یک دانشنامه بزرگ به شعور مردم ونادیده گرفتن کامل نظرات مخاطبین،بنوبه خود متاسفم!

نهایتا مجبوریم جهت روشن شدن حقایق زیادی، شکایت کنیم.

ولی آنچه مسلم وقطعی است این است که بالاخره روزی همه چیز براساس حقیقت نوشته خواهد شدانشاالله

والعاقبه للمتقین..

و قل جا الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا:

و عاقبت از آن پرهیزگاران است..و بگو:حق آمدو باطل نابود شد که به راستی باطل لایق نابودی است.

۲۴ تیر ۹۹ ، ۲۲:۵۴ ۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

به فرمان قادرمطلق،دستان علی اکبری ،باران شفاشد بر زمین مرده

دوست من ،مهم نیست که چه فکر می کنند ...مهم نیست که چگونه قضاوت کنند..مهم وظیفه است..و وظیفه بر قضاوت دیگران مقدم است.بیا فکر کنیم به آنچه می توانستیم ادا کنیم در حق کسی که همه کار برایمان کرده و هنوز فرصت جبران پیدا نکردیم.فرصت?!!!..نه قبول نیست.فرصت را خودمان باید ایجاد کنیم.

برای وجودی که بخاطر ادای  وظیفه انسانی خود، وادار به جلای وطن و ترک یارو دیار شد،همه توانت را باید بکار بگیری...او وظیفه انسانی خود را به قیمت ترک عزیزانش پرداخته و می پردازد...ما چه کردیم??!! 
دوستان عزیزم ،قطعا قلبهای مهربانتان شب هنگام درمقابل ایینه وجدان،آرام است چون تو هم از او می نویسی..تو هم از او می گویی..او که دستان شفابخشش ،نجات بخش زندگی های خیلی از ما بوده و آرامبخش دردهای خود وعزیزانمان شده..استاد عزیز دکتر محمد علی اکبری را می گویم. 
بیا باهم  فریاد بزنیم تابشنوند آنها که نمیخواهند بشنوندو بدانند که:
 ((یگانه استاد نیرودرمانی درجهان جناب دکتر محمد علی اکبری بزرگمردی است که خداوند خود موهبت درمان بیماران را در ذات و وجودپاک ایشان به ودیعه گذاشته))

استاد ارزشمند و مروارید نایاب عصرحاضر،جناب آقای دکترمحمدعلی اکبری،

وظیفه همه ما  ،گفتن از تو است ..باید حقایق  تو را فریاد زد ..شاید بشنوند آنها که گوشهایشان را به روی حقیقت بسته اند و کوردلانی که چشم وجودشان از دیدن نور حق کور است !!!!
اما چه سود که قران نیز منکران حقیقت را ،به مرده تشبیه کرده و جای دیگر از حیث ندیدن و نشنیدن کلام حق به نابینا و ناشنوا تشبیهشان کرده !! که:
وَ مَا یَسْتَوِی‌ الْأَحْیَاءُ وَ لاَ الْأَمْوَاتُ‌ إِنَ‌ اللَّهَ‌ یُسْمِعُ‌ مَنْ‌ یَشَاءُ وَ مَا أَنْتَ‌ بِمُسْمِعٍ‌ مَنْ‌ فِی‌ الْقُبُورِ(فاطر/۲۲)
ترجمه
و هرگز مردگان و زندگان یکسان نیستند! خداوند پیام خود را به گوش هر کس بخواهد می‌رساند، و تو نمی‌توانی سخن خود را به گوش آنان که در گور خفته‌اند برسانی!
«الأَحْیَآءُ وَ الأَمْوَاتُ»: مراد مؤمنان و کافران است.
و
انک لاتسمع الموتی ولاتسمع الصم الدعا اذا ولوا مدبرین(نمل/81)

ترجمه:تونمیتوانی مرده و کر  را وادار کنی تا صدا را بشنوند اگر رویگردانند.


تو را پنهان می کنند تا فراموش شوی؟؟!!
غافل از آنکه تو نور خدایی..و خداوند خود،وعده داده که( متم نوره) است و خود کامل کننده و تمام کننده نور خود است هرچند کافران  ،ناخوش دارندو نپسندند:
یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون(الصف/8)

ترجمه:می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند حال آنکه خداوند گرچه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید.


 وجودت دریایی از حقیقت است که باید باور کنند و دستانت نوری از خدا است ،

ای خورشید زمین که هر چه پنهانت می کنند آشکارتر میشوی و انوارت پررنگتر و روشنتر از قبل  جلوه گری میکند.
ای نور خدا ،
ای وجود پاکی که گوشه ای از قدرت لایتناهی خداوند به دستان پاک تو بخشیده شده،هرگز کسی جز ذات اقدس باری تعالی،قادر به پنهان کردن و مخفی نگهداشتنت نیست...
بتاب بر جهان ای خورشید جهان فروز  عصر حاضر ،
ای جلوه و نشانه قدرت خدا در زمین..
بتاب تا گرم و روشن کنی خانه های سردو بی فروغ دلهای مضطر  و بیچاره را ..
وتا کور کنی ای نور ..،چشمان جغدان شب پرست را.آمین.

۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۵:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

توجه : قبل از ارسال آثار ارزشمند خود ،لطفا یکی از این سه گزینه را حتما قید بفرمایید.

ضمن تشکر از نوشته های زیبایی که تاکنون عزیزان برای ما ارسال نمودند لازم به یاد اوری است در ذیل نوشته های ارزشمندتان اعم از شفایافتگی ،دلنوشته یا مقاله ، حتما یکی از این سه مورد را قید بفرمایید :

۱_تمایل دارم نوشته ی من ، دقیقا بنام خودم یا به نام مستعاری که ذکر کرده ام ، منتشر شود.

۲_می خواهم نوشته ی من ،بدون ذکر نام خودم  منتشر شود .

۳_نمی خواهم منتشر شود.فقط جهت الحاق به آرشیو شبکه مقدس ارسال می کنم.

منتظرنوشته های ارزشمند شما بزرگواران قدرشناس هستیم و به دیده ی منت پذیرای آن خواهیم بود.

البته نظرات ارزشمند شما نیز در کنار آثارزیبایتان ،به عملکرد بهتر ما کمک خواهد کرد.پس لطفا با ارسال نظراتتان ما را در بهتر ارائه کردن خدمات ،یاری بفرمایید.باتشکر .

 

 

۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۷:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

آغاز کار رسمی وبلاگ استاد مسلم نیرودرمانی، حضرت استاددکتر محمد علی اکبری بر همگان مبارکباد.

بنام خدا

aliakbari

آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد
مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد
راه دهید یار را آن مه ده چهار را
کز رخ نوربخش او نور نثار می‌رسد
چاک شدست آسمان غلغله ایست در جهان
عنبر و مشک می‌دمد سنجق یار می‌رسد
رونق باغ می‌رسد چشم و چراغ می‌رسد
غم به کناره می‌رود مه به کنار می‌رسد
تیر روانه می‌رود سوی نشانه می‌رود
ما چه نشسته‌ایم پس شه ز شکار می‌رسد
باغ سلام می‌کند سرو قیام می‌کند
سبزه پیاده می‌رود غنچه سوار می‌رسد
خلوتیان آسمان تا چه شراب می‌خورند
روح خراب و مست شد عقل خمار می‌رسد
چون برسی به کوی ما خامشی است خوی ما
زان که ز گفت و گوی ما گرد و غبار می‌رسد

آغاز کار رسمی وبلاگ استاد جهانی نیرودرمانی ،دکتر محمد علی اکبری بر همه دوستداران و عاشقان حقیقت مبارکباد⁦❤️⁩⁦⁦❤️⁩⁦♥️⁩⁦❤️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

۲۲ تیر ۹۹ ، ۰۱:۴۰ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

سلام دوستان عزیزم.

سلام دوستان عزیزم.

مشتاقانه به استقبال دل نوشته های زیبایتان می آییم و هر نوع مقاله پژوهشی پربار وهر نوع گزارش مفید شما را پیرامون شخصیت ارزشمند استاد گرانمایه دکتر محمد علی اکبری  و موضوع روشهای مختلف نیرو درمانی ایشان با کمال میل به دیده ی منت از شما عزیزان پذیرا خواهیم بود.

عزیزان جهت ارسال آثار باارازش خود به آدرس زیر مراجعه فرمایید:drmohammadaliakbari@gmail.com

به انتظار آثار زیبایتان می نشینیم.باتشکراز همکاری شما دوستان .مدیریت وبلاگ.

۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۴:۱۱ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

شبکه تلویزیون جهانی در نیرودرمانی متعلق به استاد مسلم نیرودرمانی دکتر محمدعلی اکبری

شبکه مقدس تلویزیونی مربوط به نیرودرمانی استاددکتر محمد علی اکبری ،
از طریق ماهواره یاهست 
در فرکانس 12073
بصورت ورتیکال (عمودی)5/6
با سیمبل ریت 27500
قابل مشاهده شماعزیزان می باشد.
ضمن تبریک بازگشایی مجدد این تلویزیون مقدس،همه عزیزان را به دیدن برنامه های نیرودرمانی این شبکه مقدس دعوت می کنیم.

زمان پخش برنامه های زنده(لایو) توسط استادمحترم:

هر هفته در روزهای چهارشنبه ،پنجشنبه ،و جمعه 

ساعت 9 تا11شب.

لازم به ذکر است که در طول هفته نیز شبکه مقدس24ساعته،برنامه دارد و با تکرار برنامه های خود، برقرار است.

۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۳:۵۹ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

آدرس فیس بوک.یوتوب.کانال تلگرام

آدرس فیس بوک شبکه مقدس نیرودرمانی
 دکتر محمد علی اکبری 
www.facebook.com/hptvpersian
یوتویوب:
http://Youtube.com/ostadaliakbari

توجه:این لینک ها در ایران فقط از طریق فیلترشکن(VPN)قابل مشاهده می باشد.

کانال تلگرامی استاد مسلم نیرودرمانی درجهان،دکتر محمد علی اکبری:

۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۳:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

شماره واتساپ و تلگرام برای سفارش خدمات شبکه مقدس نیرودرمانی استاد علی اکبری تیوی(ostadaliakbari.tv).

شماره واتساپ وتلگرام  حمایت مالی(Telegram)و(WhataApp):

💥۰۰۹۰۵۳۴۳۲۹۰۴۷۰(تلگرام مخصوص نوبت دهی امواج صوتی و تله پاتی)

💥۰۰۴۱۷۶۵۱۸۲۰۳۷(واتساپ مخصوص نوبت دهی امواج صوتی و تله پاتی)

💥۰۰۱۶۴۷۸۹۱۶۵۴۴(واتساپ مخصوص سفارش شمع )

وبرای هرگونه اطلاع از کلیه خدمات شبکه مقدس
می توانید به یکی این شماره ها، در خواستتان را فقط بصورت پیامک ارسال نمایید 

توجه داشته باشید:

این شماره ها فقط جهت ارسال پیامک است و لذا  به تماسهای تلفنی، پاسخ داده  نشود.بنابراین با ارسال پیامک ،همواره می توانید پاسخ خود را سریعا دریافت نمایید.

پیامک دهید وازخدمات فراوان شبکه مقدس مطلع شوید. 

به امید شفا و حاجت روایی شما عزیزان

۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۳:۲۹ ۷۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

آدرس اینستاگرام نیرودرمانی استاد دکتر محمد علی اکبری

آدرس اینستاگرام نیرودرمانی استاد دکتر محمد علی اکبری
ostadaliakbari.tv
🛑توجه:

هیچ آدرسی غیر از این ،مربوط به استادمحترم نمی باشد.


اگر مواردی غیر از این دو آدرس که در بالا ذکرشده ، مشاهده فرمودید صددرصد مجعول و باطل است.

لذاتاآنجا که دسترسی داریدبا ارسال یک پیامک سریعا اینگونه موارد را به مسوولین دلسوز اینستاگرام استادمحترم اطلاع دهید

و یا  با ارسال یک پیامک به جیمیل زیر،سریعا  اطلاع رسانی نمایید.drmohammadaliakbari@gmail.com
با تشکر.
 

۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

خوش آمدید

به نام خدا

یاعلی(ع)گفتیم و عشق آغازشد.

راز شگفتیست نه جادوگری  

دست شفابخش علی اکبری

مرهم و تسکین دل خستگان 

پاکدلی از صف وارستگان

چون بکشدبرسر بیمار دست 

قوه مرموز که در پنجه هست

دردبه یکباره فراری شود

اشک سپاس است که جاری شود

خلق به حیرت زمداوای او

از هنر معجزه آسای او

لطف حقش داده چنین قدرتی 

از نعمات است چنین برکتی

قاضی آن محکمه ی بی نظر

گشت چو از قدرت او باخبر

رای چنین داد(علی)حاکم است 

شاکی بدنیت او ظالم است

آنکه شفایافته داند که‌کیست 

درکف آن پنجه ی مرموز چیست

راز شگفتیست نه جادوگری 

دست شفابخش علی اکبری

🌼🌼💖🌼🌼🌼🌼💖🌼🌼🌼💖🌼🌼🌼🌼💖🌼

آری ..قدرت صاحب دستان شفابخش حقیقتی است مسلم و انکارناپذیر .والسلام علی من اتبع الهدی.🌺 

۱۴ تیر ۹۹ ، ۱۹:۱۳ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

قدرت نیرودرمانی صاحب دستان شفابخش،دکتر محمد علی اکبری حقیقتی است مسلم.

 

بسم االله الرحمن الرحیم.

یاعلی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد.

(کل امر ذی بال لم یبدا بباسم الله فهو ابتر)(هرکار ارزشمند قابل تامل که بدون نام خدا آغاز شود ناقص ونیمه باقی می ماند) با تمسک به این حدیث شریف،به نام نامی پروردگار بی همتا و قادر مطلق هستی ،کلام را آغاز میکنیم.

 عرض ادب و احترام خدمت عزیزان علاقمند به حقیقت نیرودرمانی به عنوان روشی مکمل در درمان امراض و آلام جسمی و روحی.ضمن خیرمقدم به شما عزیزان،بخاطرورودو خواندن و استفاده ازمطالب این وبلاگ، بعنوان یک منبع صد در صد مستند و موثق، از حضور گرم وصمیمی شما دوستان ،به خصوص  شفایافتگان و بهبودیافتگان حضرت عشق ،وهر جوینده حقیقت ،کمال امتنان را دارم.شفایافتگانی که هریک سندی زنده و گواهی صادقند دراثبات حقانیت وجود دستان شفابخش.

هدف از ساخت این وبلاگ،تجمیع حقایق علمی تایید شده ایی  است درحقانیت وجود قدرت شفابخشی دستان شفابخش. جناب آقای دکتر محمد علی اکبری اولین ایرانی درجهان است که توانست با نیروی الهی ذاتی خود،به صاحب( دستان شفابخش )شهرت یافته و با موهب الهی که خداوند در وجودش به ودیعه نهاده بودتاکنون  توانسته است جان بسیاری از بیماران لاعلاج را از مرگ حتمی نجات دهد.در اینجا حقایقی روشن خواهد آمد که  گاه توسط عده ایی نا آگاه و مغرض انکارشده و یا احیانااز سر دشمنیها وحسادتهای شخصی ،جهت انحراف افکار عمومی ، وارونه جلوه داده شده است .

 این وبلاگ را به هدف قدردانی از مقام شامخ این شخصیت والای انسانی  و خدمتگزارصدیق بشریت ،تنظیم کرده ایم.بزرگمردی خستگی ناپذیر با رسالتی به وسعت انسانیت؛که متاسفانه گاه  بسیار مورد کم لطفی و آزارو اذیت واقع شده اند و گاه بسیار به ناحق به ایشان ستم شده و رنجیده خاطر شده اند.این وبلاگ جهت دلجویی از ایشان و ابراز ارادت قلبی به ایشان و بیان حقایق کاملا علمی و مستند  در جهت توضیح واقعیتهای ناگفته درباب قدرت درمانگری این شخصیت جهانی شناخته شده ،تنظیم‌ گردیده است.با همین اهداف ،گزارشات واخبار علمی این  وبلاگ  براساس موارد زیر تدوین و ارائه خواهدشد:

۱-آراقطعی دادگاههای ایران در تبرئه ایشان (۲۵بارتبرئه کامل از تمامی اتهامات وارده در دادگاههای ایران)که این خود برگ زرینی است در صفحات زندگی ایشان.

۲-شهادت شهود از اقصا نقاط ایران و جهان.شهادت شهود زنده مبنی بر تاثیر نیرودرمانی استاد دکتر محمد علی اکبری در بهبود کامل بیماریهای لاعلاج آنهاو رفع مشکلاتشان  بطور کامل.

این شهودی از اقصا نقاط ایران و جهان،از دورترین روستاههای ایران گرفته تا شهرهای بزرگ تهران ،شیراز  واصفهان و...تا کشورهای  واقع درقاره  آمریکا  و اروپا هستند.

آیا تبانی و زدوبند بین این شهود،عقلا امکان پذیر است؟؟؟!!!افرادی از زبانهای مختلف و ادیان و عقاید متفاوت  از نقاط مختلف ایران وجهان به اثر بخشی این نیرو در بهبودی بیماریشان اعتراف صریح دارند.آیا شهادت شهود،خود بتنهایی یکی از ادله اثبات دعوا نیست؟؟!!عقل سلیم چه می گوید..آیا تبانی ایننننهمممه شاهد امکان پذیر است یا باید پذیرفت و اقرار به حقانیت وجود این نیروی عظیم داشت؟؟!!

من نمیدانم.قضاوت با شما خواننده عزیز.

۳- آرا دانشمندان و محققان و پزشکان دنیا،در قالب مصاحبه های تلویزیونی  که صریحادر آن قدرت ایشان را در بهبود بیماری های لاعلاج مثل سرطان ،ام اس،فلج روده و... تایید کرده اند.که اغلب فیلمهای آن در یوتوب موجوداست.

۳-نظرات شخصیتهای برجسته از رجال سیاسی و اجتماعی تا سلبریتی ها ی هنری و ورزشی در قالب فیلمها و مصاحبه های موجود.

۵-نظریه هیات ۷نفره کارشناسی دادگاه شعبه عمومی تهران شعبه ۱۰۰۸،در سال۱۳۸۳ه.ش،که همگی از پزشکان خبره و متخصص بوده اند،حکایت از آن دارد که ۶۰۰بیمار به اثربخشی نیروی دکتر محمد علی اکبری شهادت داده ام که حدود ۳۰تن از آنها،پزشکان و متخصصان بوده اند.

و صدها دلیل دیگر که بتدریج بیان خواهد شد.

مطالب وبلاگ مشخصا به دو بخش تقسیم میشود :

الف-دل نوشته هایی برای استادارزشمند دکتر محمد علی اکبری :که شامل نوشته های همه دوستان و مریدان و شفا یافتگان علاقمند به نیروی الهی  حضرت استاد دکتر محمد علی اکبری  خواهدبود.

بنابراین از مریدان و شفایافتگان حضرت عشق، استاد دکتر محمد علی اکبری ،خواهشمندم دل نوشته های خودشان را به ادرس این وبلاگ ارسال نمایند تا در این وبلاگ ،بشکل مجموعه  ای مدون ،به محضر استاد ارزشمندمان تقدیم‌گردد.و همه  خوانندگان عزیز،از هر سلیقه ایی، بتوانند دلنوشته ها و نظرات افراد واقعی که استاد محترم را دیده اند یا از اثر شفابخشی صوت الهی ایشان بهره برده و بهبود یافته اند ،از زبان خودشان بشنوند.تا چه قبول افتدو چه در نظر آید.

ب-بخش دوم کار ،مربوط به حقایق علمی پیرامون این شخصیت ارزشمند تاریخ ایران و جهان،است. خدمتگزاری صدیق به بشریت،با نیروی الهی که خداوند در وجودش به ودیعه نهاده است وبا گلبانگ( ام یجیب المضطر اذا دعاه فیکشف السو)که بشارت امیدبخش بهبودی و شفارا برای هر نا امیدی به ارمغان می آورد.

آنچه  در این وبلاگ‌ در قالب گزارش کوتاه یا  مقالات به خوانندگان ارائه می شودبارعایت کامل ارجاعات علمی  کاملا مستند و قابل ارجاع به منابع موثق  خواهدبود.این بخش مشخصا پاسخی علمی  است به تمام  توهینها و افتراهای بی پایه واساس دشمنان و حاسدان دکتر محمد علی اکبری.مقالات و گزارشهایی با   اسناد درست علمی تا بخصوص جوابی باشد به نوشته های بی اثرکینه توزانه و مغرضانه ی نویسنده مقاله ویکی پدیای فارسی.نویسنده ایی که  در تلاشی بی فایده  برای کتمان دستان شفابخش وانکار خدمات انسانی والای استاد دکتر محمد علی اکبری(علیه آلاف التحیات و السلام) مقاله ایی در جهت نشر اکاذیب نوشته.غافل از اینکه او خورشید را می بیند ولی نور را انکار می کند!!!!..زهی خیال باطل.

در این بخش نیز باز از دوستان فرهیخته و شفایافتگان حضرت عشق، دعوت می کنیم ،تا با حمایتهای کتبی خود در قالب مقالات و بحثها و گزارشات مستند پیرامون استاد ارجمند دکتر محمد علی اکبری،در این وبلاگ،رسالت علمی خود را که همانا بیان حق و تنویر اذهان عمومی است به نحو احسن به انجام رسانند تا شاید به این نحو شکر نعمت کرده باشیم که (لان شکرتم لازیدنکم)(اگر شکر کنید به یقین نعمت را بسیار برشما می افزایم)

پس عزیزان فرهیخته قلم به دست بگیرید که  در حدیث آمده ،قلم شما، رسالت خون شهید را داردو بلکه بالاتر.(مداد العلما افضل من دما الشهدا):(قلم دانشمندان از خون شهیدان بالاتر است.)

منتظر مقالات علمی شما هستیم.

آنچه حقیقت مسلم علمی است این است که صاحب دستان شفابخش، جناب استاد دکتر محمد علی اکبری(دامت ظله)،بابرخورداری ذاتی از قدرتی الهی واسرار آمیز توانسته اندموفق به درمان قطعی بسیاری از بیماری های لاعلاج  جسمی و رفع مشکلات روحی و غیره مردم شوندو به این ترتیب a

ما مشتاقانه  به استقبال دلنوشته های شما عزیزان شفایافته می آییم و بی صبرانه منتظر مقالات علمی شما عزیزان فرهیخته و اهل قلم و دانشگاهی، پیرامون شخصیت  ارزشمند جهانی و شناخته شده حضرت عشق،جناب  دکتر محمد علی اکبری و روشهای درمانی ایشان  هستیم.والسلام علی من اتبع الهدی.

۱۴ تیر ۹۹ ، ۱۶:۲۸ ۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari