حقایق ناگفته پیرامون قدرت دستان شفابخش، نیرودرمانی دکتر محمد علی اکبری

قدرت دستان شفابخش :نیرودرمانی دکتر محمد علی اکبری حقیقتی است انکارناپدیر.

۲۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

⚘نثار ارواح پاک همه درگذشتگانمان فاتحه ایی قرائت می کنیم و صلواتی.اللهم صل علی محمد و ال محمد⚘⚘

دراین پنجشنبه نثار ارواح پاک همه درگذشتگانمان، عزیزان از دست رفته ،اسیران خاک،پدرم (سید رحمت اله) که شب اول محرم رفت، تمام پدران و مادران آسمانی این جمع شریف ،تمام افتخار آفرینان این سرزمین که مظلومانه پرکشیدند،به یاد تمام عزیزانمان که آسمانی شدند ،

بخصوص  به یاد :

مادر دلسوز و عفیف

  و پدر مهربان و دلسوخته استاد محترممان :

⚘مرحومه سرکار خانم بانو حاجیه خانم پروین دخت رحمتی و

⚘مرحوم جناب آقای حاج احد علی اکبری

فاتحه ایی قرائت میکنیم و صلواتی.⚘⚘⚘

امید که همه رفتگانمان در شب اول محرم مشمول امرزش اهل بیت ع قرار بگیرند.انشاالله

۳۰ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۵۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

⚘السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)⚘؛نام هرشب محرم ،به نام کدام شهید کربلا است؟

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(علیه السلام)

⚘هرکس بزرگ بود که آقا نمی شود

من با حسین (ع)بودم و آقاترین شدم ⚘

⚘السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(علیه السلام)⚘

شب اول محرم,است.امید که همه ما در این شب حاجت روا شویم و همه ما و عزیزانمان مشمول عنایات خاص اهل بیت رسول (ص) قرار بگیریم و نگاه سالار شهیدان امام حسین (ع)و سردار وفادارشحضرت ابوالفضل العباس (ع) و چشمان معصومحضرت علی اصغر ع و حضرت رقیه س به همه ماعنایت کند انشاالله.

نام هر شب محرم بنام کدام شهید کربلاست؟

عطر شهادت مشام را می نوازد و چشم ها در انتظار طراوت اشک به تماشا می نشیند. عقربه زمان روی نقطة پنجم عشق قفل می شود. خواب ها از چشم های خسته می گریزد و دل هاسیاه پوش می شود. آری محرم شده و انتظار لباس های مشکی به سر آمده است. این شب ها باید به سوگ نشست. هر شب به سوگ ستاره ای از آسمان حسین(ع) .

هر یک از شب های محرم به نام یکی از شهدا یا شخصیت ها یا وقایعی مرتبط با جریان کربلا نام گذاری شده است. نام گذاری این شب ها با گذشت زمان صورت گرفته و واضع خاصی ندارد. این کار از طرف مداحان و ذاکران اهل بیت و بر اساس جایگاه شهیدان کربلا، نزدیکی هر یک از آنها به نقطه وحدت بخش کربلا یعنی امام حسین(ع) و هم آهنگی شور و التهاب مراسم و روضة آنان با مرکز شورآفرین شب عاشورا صورت گرفته است.

شب اول: مسلم بن عقیل
مسلم، نخستین شهید واقعة کربلاست. شهادت او کمی پیش تر از حادثه کربلا رخ داده است و شب نخست ماه محرم به پاس فداکاری و جان فشانی های این سفیر شهید راه سرخ، شب حضرت مسلم بن عقیل نام نهاده شده است. مسلم الگوی محبت و وفاست. او عاشقی دل باخته بود که تا آخرین لحظه از عشق پاک خود به حسین(ع) دست بر نداشت و در اوج بی وفایی کوفیان به مولایش وفادار ماند.

شب دوم: ورود به کربلا
امام حسین(ع) روز دوم محرم سال 61ه ق به سرزمین کربلا وارد شد. به خاطر همین روز دوم محرم، روز ورود به کربلا نام گذاری شده است. روز دوم، نماد پایداری است. اباعبدالله الحسین(ع) از همان آغاز حرکت با حوادث گوناگونی روبه رو شد. از بی وفایی کوفیان گرفته تا تعقیب شدن از سوی سپاهیان دشمن. با این حال از ادامة راه منصرف نشد و هم چنان استواری ورزید. حسین(ع) آموزگار بزرگ پایداری است.

شب سوم: حضرت رقیه(س)
رقیه(س) دردانة سه ساله حسین بن علی(ع) است. نام مبارک او در بعضی از کتاب های تاریخی و مقاتل نقل شده است و برخی دیگر مانند ریاض الاحزان از او با نام فاطمه صغری یاد کرده اند. رقیه(س) در روز سوم صفر سال 61ه ق در سفر اهل بیت به شهر شام از دنیا رفته است. شاید نام گذاری روز سوم محرم به نام این بانوی کوچک به این انگیزه بوده که در گرماگرم عزاداری دهه اول، از مظلومیت او یادی شود.

با تدبر در جملات کوتاهی که او هنگام دیدن سر بریدة پدر به زبان آورده به خوبی می توان دریافت که این کودک از چه معرفت والایی برخوردار بوده است.

 شب چهارم: حضرت حرّ(ع)
شب چهارم عزاداری محرم اختصاص به یکی از شهیدان سربلند کربلا یعنی حربن یزید ریاحی دارد. البته این شب را به فرزندان حضرت زینب نیز منسوب کرده اند. حر الگوی توبه و حقیقت جویی است. او در آغاز برخورد با امام حسین(ع) چنین جایگاه وارسته ای نداشت و به گفتة خودش مأمور بود و معذور! اما ادب و تواضع حر در مقابل سالار شهیدان، سبب رهایی او شد. حر با ژرف بینی، حق را بر باطل ترجیح داد و پیشانی پشیمانی بر سجده گاه توبه فرود آورد. حر، جذاب ترین الگوی توبه برای خطاکاران و زیباترین نماد هدایت بعد از گمراهیاست.

شب پنجم: حضرت زهیر(ع) و...
این شب مانند شب چهارم میان چند شهید کربلا مشترک است. شب پنجم به حبیب بن مظاهر و حضرت عبدالله بن حسن کودک هشت سالة امام مجتبی(ع) نیز منسوب است. عبدالله(ع) در شمار آخرین شهیدانی بود که پیش از شهادت امام حسین(ع) در ظهر عاشورا به شهادت رسید.

زهیر، الگوی عاشقی کربلاست. او تا چند روز پیش، از دیدار حسین(ع) هراس داشت، اما پس از آن که به خیمه امام گام نهاد، هراسش به عشقی جاودانه بدل شد. بارقه نگاه حسین(ع) چنان در جانش اثر کرده بود که از همه هستی خود گذشت و از دنیا و خانمان گسست. او در این راه چنان پیش رفت که به یکی از فرماندهان سپاه آن حضرت تبدیل شد.

شب ششم: حضرت قاسم(ع)
شب نوجوانان عاشورایی، شب روضه قاسم بن الحسن(ع) . وقتی امام حسین(ع) سخن از شهادت یارانش به میان آورد، نوجوان سیزده ساله کربلا از عمو پرسید: عموجان ایا من نیز به فیض شهادت نائل می شوم؟ امام او را به سینه چسباند و فرمود: فرزندم مرگ را چگونه می بینی؟

قاسم پاسخ داد: از عسل شیرین تر!
شخصیت حضرت قاسم(ع) ، زیباترین الگو برای تعهد عاشقانه و ایمان خالص به هدف است.

  شب هفتم: حضرت علی اصغر(ع)
علی اصغر(ع) فرزند کوچک امام حسین(ع) و حضرت رباب دختر امرءالقیس، است که با تیر سه شعبة حرمله بن کاهل اسدی به شهادت رسید. مصیبت علی اصغر(ع) برای حسین(ع) جان فرسا بود چنان که گریست و به خداوند عرض کرد: خدایا خودت میان ما و این قوم داوری کن. آنان ما را فرا خواندند تا یاری کنند ولی برای کشتن ما کمر بسته اند. در این لحظه ندایی از آسمان رسید که: ای حسین(ع) در اندیشه اصغر(ع) مباش، هم اکنون دایه ای در بهشت برای شیر دادن به او آماده است. شب هفتم، شب رضاست. حسین(ع) بهترین الگوی پایداری و رضآیت است. او پس از تحمل شهادت همه یاران و جوانانش، کودک شیرخوار خود را به میدان آورد. هنگامی که علی اصغر نیز فدا شد بر قضای الهی گردن نهاد و خطاب به خداوند گفت: ای خدا! چون تو این صحنه ها را می بینی تحمل این مصیبت ها بر من آسان می شود.

شب هشتم: حضرت علی اکبر(ع)
علی اکبر(ع) نخستین فردی بود که از بنی هاشم به میدان رفت. او فرزند بزرگ امام است و نزدیک ترین فرد به ایشان. چون غربت پدر را در میان خیل گرگ های خون آشام کوفه و شام می بیند، از همه یاران و افراد خاندان پیشی می گیرد و خود را در راه آرمانی فدا می کند. او گام به میدان می نهد تا حجت را تمام کند و شوق رسیدن به فیض شهادت را در دل یاران حسین(ع) قوت بخشد. علی اکبر(ع) الگوی سبقت گرفتن در شهادت است.

شب نهم: شب تاسوعا
ستاره 34 ساله آسمان کربلا و بزرگ ترین یار و یاور حسین(ع) . عباس یعنی چهره درهم کشیده و این نام نشان از صلابت و توانمندی سقای کربلا دارد. او فرزند علی(ع) و برادر حسین(ع) بود، با این حال هرگز برادر خود را به نام صدا نزد. عباس(ع) این ادب و فروتنی را تا لحظه آخر بر خود واجب می دانست. او بهترین الگوی رشادت بود. زیرا پرچم دار سپاه بود و پرچم را به دست رشیدترین و شجاع ترین افراد لشگر می سپارند. او به اندازه ای محو یار شده بود که بر امواج دل انگیز آب روان، لب های خشکیده محبوب خود را در نظر آورد و داغ تشنگی را از یاد برد. رشادت، وفاداری و فروتنی عباس(ع) یکی دیگر از برگ های زرین عاشورا است که همه را به شگفتی واداشته است.

شب دهم: شب عاشورا
شب حسین بن علی(ع) الگوی آزادگان جهان. شهامت، ایثار، بردباری، تسلیم، رضا، وفا، فروتنی، شجاعت و پایداری امواج اقیانوس بی منتهای حسین است. اگر این قیام چنین درون مایه ارزشمندی از فضایل انسانی را نداشت، این گونه بر پیشانی تاریخ نمی درخشید. عاشورا این گونه توانست حصار زمان و مکان را درهم شکند.

التماس دعا

۳۰ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

⚘خداوندا.. توقادرمطلقی ،پس نگهبان و حافظش باش که همه ما،از جان، دوست تر داریمش.آمین یارب العالمین⚘

⚘حضورمجلس انس است و دوستان جمعند  

      و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید⚘

⚘همیشه برای سلامتی عزیزانمان آیه الکرسی شریف را می خوانیم .ما همه، عزیزانمان را با آیات و کلماتی از جنس نور ،از آفات و بلایای روزگار، در حصن حصین الهی حصار کرده و محفوظ نگه می داریم .

امروز در آستانه ماه محرم، بیاییم  به خود قولی دهیم ؛قول دهیم که همه مریدان،هر روز به نیت عزت روزافزون و سلامتی همراه با طول عمر و پیروزی روزافزون استاد ارزشمندمان ،جناب آقای دکتر محمد علی اکبری(دامت ظله)،آیت الکرسی شریف را بخوانیم . استاد گرانمایه، برای هرکدام از ما از عزیزترین عزیزانمان،محسوب میشوند .ایشان همچون فرزندانمان ،برادرانمان یا پدرانمان ،عزیزندو از خانواده خود ما هستند.پس جهت محفوظ ماندن استاد باارزشمان ازتمام آفات و از چشم بد بدخواهان ،هر روز از صمیم قلب، آیه الکرسی پرخاصیت را بنیت حفاظت از ایشان ،بخوانیم همانطور که برای فرزندان و عزیزانمان می خوانیم :

 

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

⚘اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ⚘

 ⚘لا إِکْراهَ فِی الدِّینِ قَدْ تَبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطّاغُوتِ وَ یُؤْمِنْ بِاللّهِ فقد استَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقى لاَ انْفِصامَ لَها وَ اللّهُ سَمیعٌ عَلیمٌ⚘
⚘اللّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا أَوْلِیاؤُهُمُ الطّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُماتِ أُولئِکَ أَصْحابُ النّارِ هُمْ فیها خالِدُون ⚘ (آیات۲۵۵تا۲۵۷سوره مبارکه بقره)
 

 

            

            

 

۳۰ مرداد ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

⚘فاتحه ایی چو آمدی ،بر در خسته ایی بخوان ⚘🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏⚘ لب بگشا که می دهد لعل لبت به مرده جان⚘

به یاد :

حاجیه خانم بانو پروین دخت رحمتی پاکدامن و عزیز🙏⚘

وجناب حاج آقا احد علی اکبری دوستداشتنی و مهربان ،🙏

  و به یادو خاطره:

تمام عزیزان پرکشیده ،به یاد پدرم و تمام پدران و مادران آسمانی این جمع مهربان و پاکدل،همه با هم می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم 🌹 الحمدلله رب العالمین🌹 الرحمن الرحیم 🌹مالک یوم الدین🌹 ایاک نعبد و ایاک نستعین🌹 اهدنا الصراط المستقیم🌹 الصراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین🌹 آمین رب العالمین🙏

🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

به نام خداوند بخشنده ی مهربان 🌹سپاس و ستایش مخصوص پروردگار جهانیان است 🌹بخشنده و مهربان است🌹 مالک روز جزا است 🌹خدایا،تنها تورا می پرستیم (نه غیر تورا)و تنها از تو کمک می جوییم (نه از غیر تو) 🌹خدایا ما را به راه راست هدایت فرما 🌹راه کسانی که به آنان نعمت بخشیدی ،نه راه کسانی که به ایشان خشم‌گرفتی و نه راه گمراهان 🌹 آمین رب العالمین :اجابت کن مارا ای پروردگار جهانیان🌼🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

 

۲۳ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

السلام علیناوعلی عبادالله الصالحین.💞💕🌹 🌹💕💞

گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی⁦

چون نیک بدیدم به حقیقت به ازآنی⁦

شیرینتر از آنی به شکرخند که گویند⁦

ای خسرو خوبان،که تو شیرین زمانی⁦

⁩💞🌹💕❤️⁩⁦❤️⁩💚💞🌹🌹💞💚⁦❤️⁩⁦❤️⁩💕🌹💞

۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

فلج روده داشتم.منو جواب کردند.اونا نفهمیدندچرا؟!...ولی ما خودمون فهمیدیم از انرژی آقای دکترعلی اکبری من خوب شدم⁦🌹❤️⁩💞💕🌹🌹💕💞⁦❤️⁩🌹

(فلج روده داشتم.همه منو جواب کردند.اونا نفهمیدند...ولی ما خودمون فهمیدیم از انرژی آقای دکترعلی اکبری من خوب شدم الحمدلله)
با سلام.
شرح شفایافتگی مادرم شهین حیدری ۶۵ ساله/ تهران.
مادرم مدت ۷سال  تمام از کم کاری روده رنج میبرد.مرتب دارو مصرف میکردند.آبان ماه ۹۷ دچار فلج کامل روده بزرگ شد.با وضعیت شکم بالنی و اوضاع اورژانسی ابتدا بیمارستان رسالت تهران سریع بستری شدند.پزشک‌مربوطه ایشان رو جواب کرد و بمن گفتند که :(مادرت تا صبح زنده نمی مونه..شمابرید فامیلاتونو خبر کنید).
همان شب باتلاش خانواده مادرم رو به بیمارستان کسری تهران منتقل کردیم و بستری شد.پزشکان به سرعت کارهایی که باید انجام بدهند انجام دادند اما جواب نمیدادآنجا  هم اعلام‌کردند:(شکم بالنی مساوی است با مرگ و کاری از دست ما ساخته نیست.)
مادر بیهوش بود.خیلی تلاش کردیم بالاخره توانستیم همون شب برای مادرم یک جلسه انرژی صوتی  بگیریم . نفس پاک اقای دکتر علی اکبری را دم‌گوش مادر گذاشتیم. تابشنوند.اولش حال ایشان خیلی وحشتناک بهم ریخت.همه سیستم بدن،ازفشار خون تا ضربان قلب و.. دچار نوسان شدیدشده بود کادر درمانی نمیدونستند باید چکار کنند.اماحدود ۷ ساعت بعد از امواج صوتی وضعیت جسمی مادرم بطور کلی آرام شد. ورم شکم کمتر شد.بهوش امده بودم گفتند موقتا خوبه .ولی میگفتند الان زنده است وبهتره ولی زنده نمی مونه. عکس مادرم را برای آقای دکتر علی اکبری فرستادیم جلسه دوم نیرودرمانی بهوش بود‌میفهمید .مادرم روز سوم کامل به هوش بود و میتونست حرف بزند.آقای دکتر به ایشان گفتند :(خوب میشی .جراحیت نمیکنندشما سر ۷روزاز بیمارستان مرخص میشی).
کسی باورنکرد. بیمار آقای دکتر بدیعی فوق تخصص بیماریهای خاص و سرطان در بیمارستان کسری بودند .ایشان گفتند:( مریض خیلی فوری نیاز به عمل اورژانسی روده بزرگ، جهت بریدن قسمتی از روده فلج شده که عفونت کرده و گذاشتن روده مصنوعی خارج شکمی ،دارد.باید جراحی بشه والا می میره.ولی چون مریض سنش بالاست تحمل بیهوشی ۷ یا ۸ ساعته رونداره و ممکنه باز زیر عمل ازبین بره.چندروز مهلت بدید اگر زنده موندوچاره ایی نبود عملش میکنم).هرروز باید رودههای مادرم توسط کادر بیمارستان ازگاز حاصل از گندیدگی روده فلج ، تخلیه  میشد والا روده فلج شده داخل بدن مثل گوشت بی حرکت گندیده ورم شدید وحشتناک شکمی ایجاد میکرد.همه میگفتند بالاخره این شدت ورم شوک میده و مریض را می کشه.من بی نهایت التماس میکردم مادرم راعمل کنندشاید زنده بمونه.انگار خدا دلش سوخت فرصتی دوباره داد

فرصتی دوباره به مادرم داد الحمدلله رب العالمین  آقای دکتر علی اکبری فرشته نجات مادرمن شدند.خداوندحضرت استاد را از همه بلایا با قدرت حفظشون کنه انشاالله.مثل فرشته نجات از غیب برای ما رسیدند.دکتر علی اکبری روز سوم خیلی قاطع گفتند:( مادرتون رو جراحی نکنید.خوب میشه ).بمن گفتند :(اینقدر اصرار به جراحی نکنید نگران نباش خوب میشه.)

بالاخره روز پنجم که پزشک مادرم دستور عمل جراحی دادند  ولی در نهایت ناباوری رود بزرگ  حرکت پیداکرد.دکتر بدیعی باور نکردند.گفتندتا فردا صبر میکنیم .روز ششم بستری ،باز هم علایم حرکت و سلامت روده بزرگ مشاهده شد ومادرمن که طی ۵ روز گذشته هرروز صبح وشب، ورم شکمم درحدنزدیک به پارگی شکم داشتند،در روز ششم کاملا شکمش صاف بودوبدون ورم.شبش تا صبح هم خوب و آرام بود .هم نهار خوردهم شام.روز هفتم آقای دکتر بدیعی ایشان رامعاینه کردند و گزارش ۲۴ساعت گذشته ایشان را بشدت متعجب کرده بودباحالت جالبی مرتب از من که طی ۷ روز شب و روز کنارش بودم میپرسیدند:(چکارش کردی اینو خوب شده؟!)
وبالاخره روز ۷ اجازه مرخصی از بیمارستان را دادند.بیمارستان موبایل پزشک رابه خانواده دادند تادر صورت بروز مشکل  سریع منتقلشان کنیم .ولی الحمدلله بحول و قوه الهی و قدرت اعجاز دکتر علی اکبری تا الان که دوسال از اون زمان گذشته حتی یکبار هم دچار ورم شکم‌نشدند.هیچ دارویی از اون تاریخ دیگه مصرف نکردند.چندین بار چکاب کامل شدند ولی الحمدلله هرگز دیگه از ناحیه روده مشکلی نداشتند.مدارک پزشکی مادرم با تمام موارد مشروحه در بالا،کاملا مستندموجوداست و درصورت نیازقابل ارائه به دادگاه یا هرجا نیازباشد،است.هم مال بیماریشان و هم الحمدلله گواهی سلامت فعلیشان.الحمدلله رب العالمین.

مادرم دربرنامه شفایافتگان حضرت استاد علی اکبری هم روی ایر اعلام کردند و همیشه هم  میگویند:
((من شفایم را از خدا و از صوت مقدس حضرت علی اکبری گرفتم.و هر دادگاه یا هرجایی نیاز به شهادت و تو ضیح باشه با مدارک پزشکی کامل مربوط به بیمارستان کسری تهران ،حاضر به حضور و ارایه هستم.و همیشه میگم :
آقای دکتر علی اکبری شما آیت بزرگ خداییدو دستانتون کار عصای موسی را میکنه .هرکسی انکارت کنه به جنگ با آیات حق رفته.منودکترا جواب کردند ولی خدا جوابم نکرد.مردم همه بدنید این مرد حقه.))

  بخشی از توضیحات ایشان پیرامون شفایافتگیشان به قدرت خدا و به نفس حق استاد علی اکبری در زیر امده است.

این صدای شفایافته شهین حیدری ۶۵ساله از تهران هستش:

 

 

۱۸ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

عید بزرگ غدیر ،عید امامت بر تمام عدالت جویان و آزادگان مبارکباد💞🌹⁦⁦❤️⁩⁩💞🌸⁦⁦❤️⁩⁩🌹💞💕⁦❤️⁩⁦💞💕

 

ولایه علی بن ابی طالب حصنی فمن دخل فی حصنی امن من عذابی:

ولایت علی بن ابی طالب علیه السلام دژوقلعه محکم من است،پس هرکس وارد قلعه من شوداز عذاب  من محفوظ  و درامان می ماند.⁦🌹💞💕❤️⁩🌹⁦❤️⁩💕💞🌹⁦❤️⁩🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💞💕⁦❤️⁩عزیزان عیدتان مبارک

۱۸ مرداد ۹۹ ، ۰۶:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

به یاد تمام عزیزان رفته می خوانیم:🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷❤❤

نثار ارواح پاک تمام عزیزان سفرکرده مان:

جناب حاج احد علی اکبری ،پدر بزرگوار حضرت استاد❤🌷

بانو حاجیه خانم پروین دخت رحمتی ،مادر بزرگوارو عزیز حضرت استاد❤🌷

پدربزرگ گرامی خانم رویا عزیز❤🌷

پدر مهربانم سید رحمت اله،که از کودکی در حسرت بودن و حمایتش ماندم❤🌷

تمام پدران و مادران عزیزو آسمانی این جمع ❤🌷

پدربزرگهاییکه دلمان بودندو مادربزرگهایی که خاطرات کودکیمان را ساختند❤ 🌷

به یاد تمام عزیزانمان که رفتند، می خوانیم:

 

بسم الله الرحمن الرحیم ⚘🌷

الحمدلله رب العالمین⚘🌷

الرحمن الرحیم⚘🌷

مالک یوم الدین⚘🌷

ایاک نعبدوایاک نستعین⚘🌷

اهدنا الصراط المستقیم⚘🌷

الصراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم ولا الضالین⚘🌷

بسم الله الرحمن الرحیم🌹

قل هم الله احد🌹

الله الصمد 🌹

لم یلد و لم یولد🌹

و لم یکن له کفوا احد🌹

اللهم صل علی محمد و ال محمد🌷

۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

🌹توجه :مراسم پرفیض شمع سوزی بادستان مبارک استادعلی اکبری،شهریور ،مصادف با عاشورای حسینی برگزار می شود

🌹 💞ضمن عرض سلام شمع سوزی این دوره روز یکشنبه 9 شهریور ماه 1399 مصادف با عاشورای حسینی برابر با 30 آگوست سال 2020 میلادی برگزار خواهد شد. در روز اعلام شده لطفا بین ساعت 16 الی 18 عصر به وقت ایران دو رکعت نماز حاجت بخوانید و روی مشکل خود تمرکز نمایید . انشاء الله به نفس استاد بزرگوار مان حاجت روا شوید .

🌹 💞لینک یوتیوب برای مشاهده برنامه زنده استاد بزرگوارمان در شبکه مقدس hptvpersian : http://YouTube.com/ostadaliakbari

🌹💞توجه: این لینک در ایران فقط از طریق فیلتر شکن (VPN ) قابل مشاهده میباشد . دفتر پشتیبانی .

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۰۵:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

💞🌹پرداخت حق شبکه،ادای دین است.وفای به عهد،ووظیفه شرعی و اخلاقی همه بینندگان است .پس به عهد خود وفا کنید🌹💞💕🌹💞💕🌹💞💕.

بیماری درمانده ات کرده بود.زندگیت خیلی سیاه بود.سیاه سیاه.پراز ترس بودی..پراز تشویش..با آینده ایی در تاریکی وناامیدی.

پول داشتی ولی درمانی نداشتی.هیچ راهی هم نبود.همه درها بسته بود.یادت هست؟!

بعد  یکهو انگار معجزه شد.همه چیز یکدفعه عوض شد.

با شبکه مقدس آشنا میشوی.دردت کم شده.کامل خوب شدی .امیدواری.ترس و نگرانیهایت تمام شد.دیگر نمیترسی.امیدواری .میخندی...چه زیبا، زندگی وشادی برایت اغوش بازکرده و امیدیه روی تو و عزیزانت لبخند می زند.

بخدا قسم عین واقعیت است..این حکایت  خیلی از مااست.وقتی با شبکه مقدس  دکتر علی اکبری و تلویزیون جهانی نیرودرمانی آشناشدیم..همین بودیم.

وقتی صدای اسمانی :(ام یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السو..)استاد دکتر محمد علی اکبری دل مضطر و درمانده و ترسان  و حیران مارا لرزاندوبشارت  خداوند به بهبودیمان را در گوشهامان زمزمه کرد.(ام یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السو)..((یا کیست (جز خداوند)که درمانده مضطر را آنهنگام که خدارا می خواند جواب می دهدو رنج و اندوه را از وجود او می زداید))

خیلی معنا داشت..یعنی خدا دوستمان داشته..قادر مطلق صدای خداخداکردنهای ما را شنیده و راه را بازکرده..یعنی سبب را برایمان جورکرده..سبب شفاهایمان..سبب تسکین قلب‌های پرآشوبمان.


می دانی(ام یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السو) یعنی چه؟؟!

یعنی  تو باید حتما مضطر باشی تا بتوانی با دکتر معجزه روبرو شوی..🌹💞

یعنی توحتما باید از همه جا،جز خدا ،دل ببری و ناامید شوی تا بتوانی با دکتر معجزه روبرو شوی..

تو باید حتما با تمااام وجودت معنی اضطرارو بیچارگی ودرماندگی را حس کنی به او وصل شوی...با سیم دلت،فقط با دل،تانیروی معجزه در تو اثر کند..


تا زمانیکه هنوز امید به درمانهای دارویی و کمک غیر داری هنوز مضطر نیستی..

تو باید مرز و مفهوم اضطرارو درماندگی محض و چنگ زدن به دامان خدا و اهل بیت را بفهمی و درماندگی و عجز بشری را با تمام داشته هایت حس کنی،و بعد انجاست که میفهمی بشارت (ام یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السو) چیست؟!..

آنجاست که بحقیقت خدا را در دستان پاکی میبینی که خودنمایی می کند💖


قدرتی که رخ می نماید و جلوه گری میکند..

قدرتی که اجازه تاثیرواجرایش تنها به دست قادرمطلق است..

قدرتی که به فرمان قادر مطلق،در دستان مخلوق پاکش ودیعه گذاشته شده...

هر لحظه به شکلی بت عیار برآمد ،دل برد و نهان شد

هر دم به لباس دگر آن یار برآمد،گه پیروجوان شد

قدرت نیرو بخشی دستان شفابخش دکتر محمد علی اکبری،

قدرتی که تو از آن بهرمند شدی و الحمدلله شفا گرفتی..

پس به پاس نعمت خدا ،حقی را که به گردنت است ادا کن..


به یاد بیاوریم روزهای بیچارگی ..ترس..درماندگی و دلهرها  را..

وای..خدایا دیگر نمیخواهم.دیگر نمیخواهم حتی ثانیه ایی از آن لحظات وحشتناک تکرار شود..هرکجا چنگ میزدم که نجات پیدا کنم...چه شد ؟؟خوب شدم؟؟ خدارو شکر والحمدلله رب العالمین🙏.

حالا نوبت ما است.که حقمان را و دینمان را انطور که شایسته است ادا کنیم...


🌹💞پرداخت حق شبکه ،ادای دین است،

وفای به عهد و وظیفه شرعی و الهی همه بینندگان است.پس به عهدخودوفا کنید.🌹💞


قران کریم با فعل امر اوفوا مردم را مخاطب قرارداده صراحتا می فرماید:((اوفوا بالعهود)):,((به عهد و پیمانهایی که بستند،وفا کنید)).در احادیث معصومین نیز موکدا به وفای عهد تاکید شده، همه این عبارت را شنیده ایدکه:((المومن اذا وعده وفی)):((مومن ،وقتی به کسی وعده ای می دهد،وفا می کند));می بینید که گفتند : المومن;نگفتند :المسلم. بنابراین وفای به عهد مختص مسلمان  نیست.بلکه هر انسانی که  ایمان بخدا داشته باشد ویابه کسی یا به چیزی،یا عقیده ای، ایمان داشته باشد،مومن نامیده میشود ولذا وفای به عهد از ویژگیهای اهل ایمان است.


باید وفای به عهد کنیم...باید شبکه مقدس را یاری کنیم..

باید ثابت کنیم یادمان هست که چه بودیم و به برکت این شبکه الان چگونه شده ایم..و چقدر  دلخوشیم.


بایدوفای به عهد کنیم تا خداوند نعمتش را تمام‌کند

(( لان شکرتم لازیدنکم))..((اگر شکر خدا رو کنیدبیقین نعمتم را برشما می افزاییم)).

((من ام یشکر المخلوق لم یشکر الخالق))((هرکس از مخلوق خدا قدردانی نکند نمی‌تواند سپاسگزار خالق باشد)).

حق شبکه دین شرعی و ادای آن وظیفه واجب هر شفایافته است..

وقتی نذری میکنیم باید ادا کنیم...

وقتی کسی برایت کاری میکند بعلامت سپاسگذاری هدیه ایی به اومیدهی..

جان و روح و روان وسلامتی خودت و خانواده ات چقدر می ارزد؟؟

آرامش و رفع ترسهایت چقدر ارزش دارد؟؟

خیییلی .خیییلی زیاد..اصلا اندازه یک دنیا...

 


یادمان باشد ارامش امروزمان را مدیون دستهای پاک مردی هستیم که سخاوتمندانه با نیروی الهی خود تیمارمان کرد..بدون کمترین چشمداشت وکوچکترین  توقع ،..ماقدرشناسیم🙏🙏🙏💞🌹💞


(پول دارنیستم ،نمیتوانم،میخواهم،اما پولی ندارم.)

اگر واقعا کسی قدرت پرداخت ندارد مهم نیست .که خداوند هم  برای کسی تکلیف مالایطاق قرارنمیدهد:(لایکلف الله نفساالاوسعها).🌸


اماتقریبا همه ما به اندازه  هزینه یکبار مراجعه و پرداخت ویزیت پزشک ،میتوانیم هزینه کنیم ودر ادای دین خود اقدام کنیم.مهم توجه است و مشارکت.🌹💞


خطاب  بطور صریح با شماعزیزانی است که  تمکن مالی دارید🌹.شمایی که حاضر بودید ۹۰میلیون هزینه گزاف عمل جراحی را پرداخت کنید یا امپول ۱۴ میلیونی برای عزیزت بخری.


مهم قدرشناسی ما است..🙏🌹که گاه هزینه ایی که میکنید  اندازه خریدشاخه گلی است گاه قیمتش خرید یک اتومبیل برای کسی است به او مدیونی..

مهم ابراز و ادای دین است ..


ویقینا همممه ما تلاش می کنیم در برابر ارامش و سلامتی امروزمان ،به نیکی قدردان شبکه مقدس و حضرت استادعزیزمان باشیم انشاالله..استادی که ثانیه به ثانیه بادردوبیماری ما لحظه به لحظه همراهی کردو میکند 🌹🙏💞


ماانسانهای قدرشناسی هستیم🌹

ما همه شاکر نعمت وجود شبکه مقدس هستیم🙏

ما به عهدو پیمانهایمان وفا میکنیم💞🌹

ما همه حق شبکه مقدس را_ آنطور که شایسته استاد است که البته نه نمیتوانیم_ ،بلکه آنطور که در توانمان است حتمامی پردازیم.انشالله🌹🙏💞💕

همین الان بلند میشویم و وفای به عهد میکنیم.🌹

ما امروز تجدیدپیمان میکنیم که شاید فردادیر باشد.🌹💞💕

 

۱۱ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

فلسفه قربان،سربریدن نیست،دل بریدن است از هرچیزی که به آن تعلق داری.عیدتان مبارک🌹💞💕🌹

💕 و بی گمان فلسفه قربان، 
سر بریدن نیست ...
دل بریدن است ...

دل بریدن از هر چیزی که به آن تعلق داری.
 دل بریدن از هر چه تو را از او میگیرد.

عید قربان
 عید جان باختن و قربانی کردن جان خویش در پای خداست. 

عید قربان
 عید سرسپردگی و بندگی به درگاه احدیت است.

 عید قربان
 سر بریدن «نفس» است 
و پا بریدن از «شیطان».

عید قربان
 سربلندی ابراهیم
آرامش اسماعیل
امیدواری هاجر
عطر عرفه

و برکت عید قربان را
برای شماخوبان آرزومندم
زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم
و پاکی چشمه‌ی زمزم

عید قربان عید بندگی بر:

جناب استادمحترممان 

حضرت استاددکتر محمد علی اکبری عزیز،

و برمدیریت دلسوز و محترم شبکه مقدس

سرکار خانم رویا عزیز،

وکلیه فرشتگان شبکه مقدس،

تبریک و تهنیت باد.

استادبزرگوار،همه  ملتمس دعای خیرتان هستیم

برای بهبودی تمام بیماران ،بخصوص بیماران کرونا،دعا بفرماییدکه

همه محتاج دعای حقتان هستیم آقا،

برای ریشه کن شدن این

بلای کرونا و برای رفع مشکلات مالی و جانی 

همه مردم امیدوار به رحمت خدا ملتمس نفس حقتان هستیم.

که همه بیمه دعایتانیم.انشاالله.

شفایافتگان ومریدان فداکار حضرت استاد،

و تمام انسانهای پاک سرشت

و آزاده از تعلقات و اندیشه های منفی،

 عید بندگی بر همه شما عزیزان مبارکباد🌹🌹💐
 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅

 

۱۰ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

طلب رحمت و مغفرت برای همه🙏🌹💞🌹🙏

خداوندا شب عید بزرگ قربان است

دل همه ما و عزیزانمان را

غرق در شادیها کن⁦♥️⁩🌹

خداوندا ،برای تمام عزیزان و رفتگان مان ،

پدرو مادرانی که پارسال بودند و امسال آسمانی شدند،

طلب رحمت و مغفرت داریم.

خداوندا ، عزیزانمان را ::

جناب آقای حاج احدعلی اکبری،

 بانوحاجیه خانم پروین دخت رحمتی ،

پدرومادرمحترم  استاد بزرگوارمان؛

همه رفتگان این جمع ،عزیزان سفرکرده ما،

خدایا ..همه را

درجوار رحمت بیکرانت ،غرق در شادی و آرامشی ابدی قرارده

پس به نیتشان حمدی می خوانیم  وصلواتی,

خداوندا،عنایتی  فرما 

تا درجواررحمت بی پایانت آرام گیرند

ای مهربانترین مهربانان.

🙏آمین یا رب العالمین🙏

🙏آمین یاارحم الراحمین🙏

۰۹ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

دعا کبوتر عشق است ، بال و پر دارد🌹💞🌹

روز عرفه هست و شب عید قربان،

میگویند موقع استجابت دعااست، 
پس برای هم اینگونه دعا می کنیم :💕

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﮔﻮﺷﻪ ﭼﺸﻤﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ ﺗﺎ
ﻫﺮ ﺭﻧﺠﯽ ﺑﻪ ﺭﺣﻤﺖ ..💕
ﻫﺮ ﻏﺼﻪ ﺍﯼ ﺑﻪ ﺷﺎﺩﯼ ..💕
ﻫﺮ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ..💕
ﻫﺮ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺍﺳﺎﯾﺶ ﻭﺍﺳﺎﻧﯽ ..💕
ﻫﺮ ﻓﺮﺍﻗﯽ ﺑﻪ ﻭﺻﻞ ..💕
ﻫﺮ ﻗﻬﺮﯼ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﯽ ..💕
ﻫﺮ ﺯﺷﺘﯽ ﺑﻪ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ..💕
ﻫﺮ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﺑﻪ ﻧﻮﺭ ..💕
ﻫﺮ ﻧﺎﻣﻤﮑﻨﯽ ﺑﻪ ﻣﻌﺠﺰﻩ ..💕
ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﻮﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﻭ ﻫﺴﺘﯿﻤﺎﻥ ﺭﺍ ..💕
ﺍﺭﺯﻭﻫﺎﯾﻤﺎﻥ ﺭﺍ
ﻏﺮﻕ ﻣﺤﺒﺖ ﻭﻧﮕﺎﻩ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﮔﺮﺕ 
بفرما 💕
 
.. ﺁﻣﯿﻦ ﯾﺎ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﯿﻦ🙏🙏🙏

۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

عید سعید قربان مبارکباد🌸⁦⁦❤️⁩🌸⁦❤️⁩🌸

پیشاپیش فرارسیدن عید بزرگ قربان ,بر همگان مبارکباد🌸

باآرزوی  داشتن عشق و امید و رسیدن به بهترین ها و  زیباترین ها برای خودمان ،عزیزانمان و همه ی مردم جهان.انشاالله🙏🌹🌸⭐🌹🙏

۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

سلام صبحتون به طراوت گل امید⁦❤️⁩🌸

۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

الله تویی،بردلم آگاه تویی🌸🌸درمانده منم ،دلیل هر راه تویی🌸🌸

ای خالق ذوالجلال و ای بار خدای⁦🙏❤️⁩

تا چند روم در بدر و جای به جای⁦❤️⁩

یا خانه ی امید مرا در ، دربند⁦🙏❤️⁩

یا قفل مهمات مرا، در  بگشا⁦❤️⁩

(ابوسعید ابو الخیر،عارف و شاعر ایرانی قرن4و5)

بارالها...

از کوی تو بیرون نشود

پای خیالم

نکند فرق به حالم...

چه برانی

چه بخوانی...

چه به اوجم برسانی

چه به خاکم بکشانی..

نه من آنم که برنجم

نه تو آنی که برانی...

نه من آنم که زفیض نگهت چشم بپوشم

نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی،

در اگر بازنگردد...

نروم باز به جایی...

پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی،

کس به غیر از تو نخواهم...

چه بخواهی چه نخواهی....

بازکن در که جز این خانه مرا نیست پناهی...

(خواجه عبدالله انصاری معروف به پیر هرات عارف و شاعر ایرانی/قرن 4و5)

الله تویی ،بر دلم اگاهی تویی🌸

درمانده منم ،دلیل هر راه تویی🌸

گرمورچه ایی دم زند اندر ته چاه🌸

اگه ز دم مورچه در چاه تویی🌸

(ابوسعید ابوالخیر،شاعروعارف قرن 4و5)

...........

ای کریمی که از خزانه ی غیب،💕

گبر و ترسا وظیفه خور داری

دوستان را کجا کنی محروم💕

تو که با دشمن این نظر داری

(شیخ اجل سعدی/مقدمه گلستان)

۰۷ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

صبحتان بخیر و شادی 💞🌸💕🌸💕🌸

۰۵ مرداد ۹۹ ، ۰۷:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

خوش به حالت پرنده ی عاشق ..خوشا به حالت مرغ خوشبخت⚘⚘🌹⚘❤💖💖⚘🌹⚘🌹⚘⚘

این تصویرزیبا ،متعلق به همان پرنده ی خوشبختی است که هرروز به عشق شنیدن صوت ملکوتی و روح نواز  حضرت عشق،حضرت انسانیت و صداقت جناب استاد دکتر محمدعلی اکبری ،پشت پنجره اتاق استاد می نشیند.

هرکه دلارام دید ، ازدلش آرام رفت

چشم نداردخلاص ،هرکه در این دام رفت

به نقل از افرادی که این صحنه را به دفعات دیده اند،رفتار این مرغ وحشی جالب و هدفمند بنظر می رسد.به این ترتیب که:تازمانی که استادگرانمایه ،امواج صوتی میدهند ،پرنده گوش می دهد و بعد از شنیدن امواج ملکوتی وصدای شفابخش ایشان ،اگر استاد توجهی نکنند و از آنجا فاصله بگیرند پرنده عاشق، محکم به شیشه پنجره می کوبد تا استاد بزرگوار،به سمتش برگردندو به دست مبارکشان برایش دانه بریزند و چون دانه راخورد میرود. پرنده ی عاشق ،اینگونه محبوبش را هرروز می بیندواو راصدا زده و درخواست توجه و طلب دعا می کند.الله اکبر.

خوشا بحال تو ای پرنده ی خوشبخت...!!....

کاش من هم مثل تو اینقدر سعادت دیدارش را داشتم!!

ای فرشته سیرت پرنده صورت..،خوشا به حالت..

 پرنده زیبا..،تو که هر روز با اصرار به حضرت عشق سلام میکنی....

میدانی که چققدر خوشبختی..؟!

چه سعادتمندی ..که طنین صدایش را حس میکنی..

وچه عزیزی که صدایت را جواب می دهد!!

خوش به حالت پرنده ی خوشبخت..!

 پرنده زیبا ..،!

توآنقدر سعادتمندی که هرروز با فرصت تجدید دیدار از یارت،غم ازدل می زدایی  ..

ماچه بگوییم؟!.. که صبر تمام شده

و طاقت سرآمده

و غم به نهایت رسیده..! 

که خدا می داندوبس.

پرنده ی آرزو ...قاصدک ما باش..

اینبار که اورا دیدی.. ،سلام ما را هم به او برسان

🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸

گفته بودم چو بیایی،غم دل با تو بگویم

چه بگویم؟! که غم از دل برود،چون تو بیایی

🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸

۰۵ مرداد ۹۹ ، ۰۶:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

نثار روح همه عزیزان از دست رفته ،آمرزشی می فرستیم

دوست عزیز،

همه ما را در غم از دست دادن عزیزتان شریک بدانید.

ازخداوندمتعال، برای شما صبر جمیل و اجر جزیل ،و برای آن عزیزازدست رفته ،رحمت ،مغفرت و علو درجات خواستاریم.

به یاد عزیز شما و همه اسیران خاک فاتحه ایی قرائت میکنیم.🙏

اللهم صل علی محمد و آل محمد.

۰۴ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

نامه ی عزیز شفایافته آقای حامی ابوئی کوچکسرائی خطاب به حضرت استاددکتر محمد علی اکبری

 

 

به نام بنده ی پاک و مقدس الله بعد از پیامبران و امامان

درود الله جل جلاله. درود ملائکه های پاک الله. درود فرشتگان پاک از گناه و والا مقام. درود پیامبران و فرستادگان الله. درود امامان پاک و والا مقام الله. بر پزشک و دانشمند و فرستاده الله که بی هیچ چشم داشتی به مادیات و مقام دنیوی وقت و امورات زندگی خودشان و خانواده پاک و عزیز و بزرگوارشان را در ره اخلاص قرار داده است تا با انرژی و نیروی ماوراء الطبیعه ای که الله با عشق و رضا در وجود پاک و مقدس و نورانی یکی از فرشتگان زمینی خود عنایت کرده تا با این برکت و لطف الله در راه بهبود بندگان و حاجت روایان به درگاه الله قدم برمیدارد. از الله جل جلاله عمری با عزت و طولانی و تنی پر از سلامتی که هرگز به پایان نرسد و انرژی که هر روز و هر لحظه از روز و شب نه کم بلکه بیشتر و فراتر برود. امیدوارم روزی الله بر بندگانی چون من ببخشاید و این لطف را به ما عنایت کند تا زودتر به وطن و زادگاه خودتان برگرداند و خاک ایران را مزین به قدم شما بدارد. از الله خواستار برچیده کردن تمام نقشه های دشمنان زبون و خار که با اخلال در این امر الهی و مقدس شما باعث قطع ارتباط ما با وجود پاک الهی شما که در این زمان فقط پل ارتباطی ما از طریق تماشا از تلویزیون و گرفتن امواج انرژی زای شما هستیم. چند ماه با ناراحتی از نداشتن شبکه پاک و مقدس و الهی قرار داشتیم. و به لطف و دعای الله و کمک و یاری فدائیان شبکه مقدس باز هم این سعادت را پیدا کردیم تا شما را به صورت زنده نظاره کنیم.

هم اکنون که این مطلب را مینویسم در حال دیدن برنامه شما هستم و بدون دروغ گوش و حواسم به مطالب شما است و دستانم در حال نوشتن. ببخشید متن بلند و طولانی من از حوصله شما خارج بود . دستان پاک شما را از راه دور میبوسم و امیدوارم روزی به زیارت شما بیایم.

پدر من برای فروش مطبوعات کردند و شما را واسطه گرفتند و نذر کردند با فروش منزل مبلغ ناچیز و ناقابلی را برای کمک به شبکه مقدسمان بفرستند. و این امر انجام شد.

و مادر چندین سال با مشکل آلرژی دست به گریبان بودند و بعد از دریافت انرژی کاملا خوب و بهبودی بدست آوردند.

من هم بعد از چند سال درد در دیسک کمر با انرژی شما بهبودی کامل بدست آوردم.

حضرت استاد حضرت عشق همیشه یک دانه باشید همیشه پاینده باشید .در پناه امن الهی باشید و در آینده ای نزدیک در کابینه امامت منجی بشریت تنها دردانه فاطمه الزهراء سلام الله علیه مهدی موعود صاحب الزمان و عیس ابن مریم قرار بگیرید انشاالله تعالی.

استاد عزیزم از شما درخواست میکنم که برای عمه تازه مرحوم شده بنده،(بنام فرنگیس ابوئی کوچکسرایی)، که امروزتدفین شده اند،یک فاتحه قرائت بفرماییدتابا نفس گرم الهی شما به روح ایشان برسد.عمه من با یک عمر معلولیت جسمی و مریضی از دنیا رفتند.بسیار عذاب و سختی در زندگی کشیدند.اگر امکان دارد دعایش کنید.دستبوس حضرت استاد هستم. سپاس و سپاس و سپاس از الطاف بیکرانتان.🙏

حضرت استاد مادرو پدرم هروقت برنامه حضرتعالی شروع میشود،سلام و صلوات می فرستند.التماس دعا داریم.

بنده کمترین و حقیر الله:حامی ابوئی کوچکسرائ.

پدرم:اسماعیل ابوئی کوچکسرائی .

مادرم: سکینه خاتون عزیزی کوچکسرائی.۷

 

 

 

۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

سلام 🌸⁦با آرزوی هفته ایی پراز عشق⁦❤️⁩سلامتی 🌸و شادکامی🌸💕

صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن

دورفلک درنگ ندارد،شتاب کن

زان پیشتر که عالم فانی شود خراب

مارا زجام باده ی گلگون خراب کن

۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

اگربخواهیدنعمتهای خدا را بشماریدهرگز به شماره آورده نمی‌شود (سوره النحل/۱۸)

یکی از راههای شکرگذاری به زبان آوردن و ذکر نعمتهاست.پس اگرنعمتهای خدارا به زبان بیاوریم ودر دل سپاس گوییم،به یقین خداوند نعمت هایش رابرما فزونی خواهد داد:((لان شکرتم لازیدنکم))؛و نعمتهای پروردگار را به زبان آوریدوبیان کنید اگر ایمان دارید:((واذکروا نعمه الله ان کنتم مومنین)).

خداوند به همه ی ما فراوان بخشیده.خوشبختی مفهومی نسبی است.ماهمه خوشبختم.

عزیزانت را نگاه می‌کنی.هستند..خداروشکر. تو خوشبختی و تمام.

میتوانی ببینی.پس بازهم خوشبختی چون قدرت دیدن داری.

صدایشان میکنی و صداهایشان رامیشنوی،پس خوشبختی.میتوانی در آغوششان بگیری ، بازهم خوشبختی .

صورتت رادر آیینه نگاه کن.ببین چقدر زیبایی..!!..صورت تو سالم است واز دیدن چهره خوددرآینه،وحشت نمیکنی.بیماری آن را درهم نریخته. پس  زیباهستی..و هم خوشبخت..که سلامتی خودش نوعی زیبایی است.

سقفی بالای سر تواست ..اتاقی یا خانه ایی داری که سرپناه است..پس خوشبختی.

میتوانی برای خودت و عزیزانت غذا تهیه کنی. خداروشکر خوشبختی.میتوانی بخندی.. گریه کنی ..راحت بخوابی ..میتوانی دستانت را تکان دهی.. روی پاهایت بایستی ..اگر هرکدام از اینها را داری یقین داشته باش خوشبختی.دلت مثل آب، زلال وپاک  است. مهربانی وپرازعشق...توعاشقی...پدرومادرت را دوست داری وعاشق فرزندانت  هستی..همسرت عشق ودلگرمیت است .. دوستت یا همسایه ات تورادوست دارندومونس درددلهایت هستند...یا نه..،اصلا خودت را دوست داری و به خدا امیدواری؛هرکدامشان که باشی ،بدان توخوشبختی.چون کسانی رادر زندگی داری و دوستشان داری که چراغ دلت هستند، با نگاهشان جان میگیری و بایادشان دلت پرازشادی و امید میشود.شایدازتودورباشند،ولی یادشان هرروز در دلت امیدوشادی به پامیکندوآنها میشوند تمام امیدواستقامتت برای ایستادن و برای ازنو ساختن و ازتو بودن.بخاطر آنها می ایستی.واین یعنی خوشبختی. شاید مونس تو همان بوده که پرکشیده و ازدنیارفته، ولی بنظرم توبازهم خوشبختی..چون میتوانی همیشه با یاداو،مزارش و حتی عکسش ،عاشقانه به گفتگوبنشینی و بخاطر او،که عزیز تو بوده،شادو خوشبخت بمانی .پس دیدی؟؟ تو در هرصورت  خوشبختی وشاکرخدا .

چرانخندی؟! چرا امیدوارنباشی؟! توخدارا داری..تو اینقدر خوشبخت هستی که در عصرو دورانی زندگی می‌کنی که به چشم خودت نمادی ازقدرت خالق و نشانه ی بزرگی از ایات قدرت خداوند را دیدی..چرا خوشبخت نیستی..تو از همه ی عالم خوشبختتری..اصلا تو خوشبختترینی..قدر داشته هایت را بدان که بزرگترین آرزوی تو ،کوچکترین است در برابر قدرت لایزال الهی.ما همه خوشبختیم خوشبخترین مردم دنیاییم..خوشبختترینهاییم..

به روز نیک کسان گفت :غم مخور زنهار

بساکسا که به روز تو آرزومند است

خداوندا ،بخاطر تمام داده هایت ممنونم..و برای تمام نداشته هایم شدیدا  امیدوار به کرمت هستم..خدایا بزرگترین آرزوی من ،کوچکترین است در برابر عظمت کبریایی تو ..پس به من فهمی بده تابفهمم و ناسپاسی نکنم و...توانی عطا کن  ،تا در همه حال شکرگزارت باشم ای عزیز شکست ناپذیر. ..و ای قادر مطلق..ای خالق آسمانها و زمین..ای خدای من🙏

هرسو دود ،آن کش زبر خویش براند

وآن را که بخواند به در کس ندواند

خداوند به همه ما و معاصران  ما نعمت خودرا تمام کردی و فرصت  همعصربودن با وجود نابی،چون حضرت استاد دکترمحمدعلی اکبری را دادی،دردانه ایی که تکرارشدنی نیست..وباید قرن‌ها  بگذرد تاآنهم شاید ،آنهم شاید،مثلش،تکرار بشود.واین منت بزرگی است برسرهمه ما و برگ برنده و شانس زندگی ما و همه انسانهای معاصر با ایشان است.هرکسی لیاقت برخورداری از این چشمه قدرت الهی راندارد .خدا کند که ما لایق باشیم وشاکرخدا وقدردان خالق و مخلوق.

صاحبخانه ی این دنیا، نعمت را تمام کرده،خداکند که بفهمیم و سپاسگزار باشیم.

افرادی که به ناحق با ایشان و نیروی الهی ایشان ،دشمنی میکنند  درواقع فقط خود را از برخورداری از این سرچشمه نعمت وموهبت الهی محروم  کرده اند ودیگرهیچ؛ که :

گر گدا کاهل بود،تقصیر صاحبخانه چیست؟!

 

 

۰۳ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

بخوان سوره ی حمد تا کنی شادم

خوش آمدی به مزارم،نموده ایی یادم

بخوان سوره ی حمد تا کنی شادم

بسم الله الرحمن الرحیم 🌸الحمد لله رب العالمین 🌸الرحمن الرحیم🌸 مالک یوم الدین🌸 ایاک نعبد و ایاک نستعین🌸 اهدنا الصراط المستقیم 🌸صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لاالضالین🌸اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

 💕🌸تقدیم به ارواح پاک  آقای حاج احد علی اکبری پدرباایمان و صبور،و سرکار خانم حاجیه پروین دخت رحمتی،مادر دلسوخته ی و پاکدامن جناب استادمحترم،دکترمحمد علی اکبری عزیز.🌸💕

پدرم بارش باران خدا بود🌸پدرم حاکم پیمان وفا بود🌸 پدرم جلوه ایمان و رضا بود🌸

پدرم ،حاج احد،برسر ما مرغ هما بود💕🌸

مادرم فردا که زهرا(س) پا به محشر می نهد🌸درصف خدمتگزارانش تورا جا می دهد🌸بازآنجاهم مرام مادری را پیش گیر🌸جان مولا، پیش زهرا (س)،دست ماراهم بگیر🌸💕

..........🌸⁦❤️⁩⁦⁦❤️⁩❤️⁩🌸.........🌸⁩⁦⁦❤️⁩⁩⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🌸........

به یادهمه اسیران خاک و عزیزان ازدست رفته مان ،پدران و مادران آسمانی،ونیزبه یاد  همه افتخارآفرینان از دست رفته  ولی فراموش نشده سرزمینمان ،به پاس تمام خدماتشان یادی میکنیم فاتحه ایی قرائت می کنیم و صلواتی.اللهم صل علی محمد و ال محمد🌸💕  ⁦❤️⁩🌸⁦❤️⁩🌸

۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

فرخنده باد خجسته ترین پیوند روزگار...کوثرشده عروس صاحب یکتای ذوالفقار

۰۱ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari

سالروز پیوندآسمانی عرشیان زمین بر همگان مبارکباد.💕🌸💕🌸💕

دیدم که به عرش شوروشوقی برپاست

برپاگر این بزم شعف ذات خداست

گفتم به خرد چه اتفاق افتاده است

گفتا که عروسی علی وزهرا است

سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) مبارک باد.

۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ostad aliakbari